Ik heb een map gemaakt met map editor, met alleen maar voertuigen. Deze staat bij mij in C:\Program Files\MTA San Andreas\server\mods\deathmatch\resources. In de map resources staat mijn map dus, deze map staat in een folder. In die folder is er een meta.xml file en de .map file. Een vriend van me heeft een server en ik wil dat hij deze map in de server zet, maar we weten niet goed hoe... Kan iemand helpen? Waar moeten we deze file(s) zetten?
Alvast bedankt
Misschien een beetje moeilijk uitgelegd, maar ik wil gewoon de auto's die ik via map editor heb geplaatst, in de server hebben Mijn vraag is dan waar ik mijn .map file moet zetten?
Bewerkt: door VWO-er Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om je eerdere berichten te bewerken.
Hallo
Ik heb een map gemaakt met map editor, met alleen maar voertuigen. Deze staat bij mij in C:\Program Files\MTA San Andreas\server\mods\deathmatch\resources. In de map resources staat mijn map dus, deze map staat in een folder. In die folder is er een meta.xml file en de .map file. Een vriend van me heeft een server en ik wil dat hij deze map in de server zet, maar we weten niet goed hoe... Kan iemand helpen? Waar moeten we deze file(s) zetten?
Alvast bedankt
Misschien een beetje moeilijk uitgelegd, maar ik wil gewoon de auto's die ik via map editor heb geplaatst, in de server hebben
Mijn vraag is dan waar ik mijn .map file moet zetten?
Bewerkt: door VWO-er
Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om je eerdere berichten te bewerken.