Jump to content
Geplaatst:
comment_1728865

Hoi,

De laatste dagen heb ik last van een vervelend probleem. Op iedere site waar ik inlog en kies voor "Onthouden".... Gebeurt kort daarna steeds weer hetzelfde, ik ben dus gewoon weer uitgelogd.

Ik vind het wel vervelend, ik heb er ook een paar dagen mee gewacht omdat het misschien automatisch over zou gaan, maar dat is blijkbaar niet het geval. Ik had het probleem vroeger niet.

Ik gebruik Firefox versie 3.6.10 (vandaag nog geüpdate - had eerst 3.6.6 -, maar hielp niet). Ik heb ook al m'n cookies verwijderd een aantal dagen geleden, maar ook dat hielp niet. Is er nog iets wat ik moet controleren of wat ik kan doen?

Alvast bedankt.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1738000

Ik weet dat ik dit topic een tijdje met rust gelaten heb, maar dat betekend niet dat het probleem al opgelost is. Ik heb nog steeds dat ik vaak opnieuw moet inloggen.

Ik bezoek trouwens ook gtaforum via korte URL, maar andere sites die ik bezoek, en dan wel via de volledige URL, heb ik het probleem ook. Dus volgens mij ligt het dan aan iets anders.

Geplaatst:
comment_1738033

Gebruik je CCleaner? Zorg er dan voor dat de cookies van www.gtaforum.nl in de rechterkolom, dus bij de te behouden cookies, staan.

• 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.