Ik heb dit pack van de week gedownload, maar een paar dingen snap ik nog niet helemaal. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
- Explosive rifle: Hoe kom ik in de multiplayer mode aan dit wapen? Ik zie hem namelijk niet in mijn wapen inventaris.
- Explosive rifle: Er zou ook een challenge met dit wapen in de single player mode moeten zijn. Enkel kom ik deze challenge nergens tegen. Moet je eerst alle challenges gedaan hebben, voordat je deze challenge kan spelen? ( ik heb het spel al voor 100% uitgespeeld, alleen heb ik per ongeluk een nieuwe game over mn 100% savegame opgeslagen )
- Weet iemand toevallig ook, hoe je die trophy kunt krijgen, waar je in een posse 50.000? punten moet scoren? Hoe werkt dat? En is dit een beetje te doen?
Ik hoop dat er gamers zijn die dit pack ook hebben gedownload en wat snuggerder zijn dan ik....
Hallo allemaal,
Ik heb dit pack van de week gedownload, maar een paar dingen snap ik nog niet helemaal. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
- Explosive rifle: Hoe kom ik in de multiplayer mode aan dit wapen? Ik zie hem namelijk niet in mijn wapen inventaris.
- Explosive rifle: Er zou ook een challenge met dit wapen in de single player mode moeten zijn. Enkel kom ik deze challenge nergens tegen. Moet je eerst alle challenges gedaan hebben, voordat je deze challenge kan spelen? ( ik heb het spel al voor 100% uitgespeeld, alleen heb ik per ongeluk een nieuwe game over mn 100% savegame opgeslagen
)
- Weet iemand toevallig ook, hoe je die trophy kunt krijgen, waar je in een posse 50.000? punten moet scoren? Hoe werkt dat? En is dit een beetje te doen?
Ik hoop dat er gamers zijn die dit pack ook hebben gedownload en wat snuggerder zijn dan ik....
Gr. Mike !