Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

W7 updates blijven hangen bij configureren

Besten,

sinds eergisteren, na de download van de laatste W7 updates, krijg ik bij het opstarten het scherm: 'Windows updates configureren 0%, Schakel de computer niet uit'. Nou dat klopt dus wel, maar hij blijft steeds maar steken op 0%! Na een minuut of 5 staat er iets van 'Updates configureren mislukt, wijzigingen ongedaan maken' en vervolgens gaat hij naar het inlogscherm.

Het gaat om de updates kb2158563 en kb979538, maar ik kan via mijn grote vriend google nergens iets vinden over andere mensen die hetzelfde probleem hebben! Wie o wie heeft een oplossing?

Featured Replies

Hey ik had hier laatst ook last van. Toen heb ik een keer de PC uitgedaan toen ik dat scherm kreeg, vervolgens weer opgestart en tot nu toe heb ik er geen last meer van gehad.

Ik denk niet dat het de verstandigste manier is maar bij mij heeft het gewerkt. :)

Probeer een Windows Herstelpunt eens te gebruiken, voordat je die update gedowned had.

Je neemt wel de moeite om de updates te zoeken die het probleem geven maar niet de bijbehorende errorcode? In de geschiedenis van de updates kun je met rechtermuisknop het logboek an die update weergeven, daar staat een errorcode bij, plaats deze. Dat Windows Update niet werkt is een vaak voorkomend probleem.