Geplaatst: 2 oktober 201014 jaren comment_1731763 hallo allemaal ik heb vandaag een mta server opgezet maar ik weet niet hoe ik er een andere map in kan plaatsen wand ik ben nog vrij nieuw hier in met sa-mp heb ik best wel ervaring maar voor mta werkt het anders dus daarom weet ik het niet goed maar weet iemand het hoe het moet? kan je hier onder uitlegen wat ik moet doen alvast bedankt
Geplaatst: 7 november 201014 jaren comment_1750199 Als het goed is zit je map in een folder. Plaats deze folder in de Map Server/Mods/Deathmatch/Resources Als je server draait moet je even /Refresh typen ingame. Er komt geen bevestiging als je /refresh typt
Geplaatst: 5 december 201014 jaren comment_1762252 Als het goed is zit je map in een folder. Plaats deze folder in de Map Server/Mods/Deathmatch/Resources Als je server draait moet je even /Refresh typen ingame. Er komt geen bevestiging als je /refresh typt ik weet het niet zeker , maar volgens mij heeft die een map gedownload van gtainside ofzo...
Geplaatst: 19 december 201014 jaren comment_1769620 Als het goed is zit je map in een folder. Plaats deze folder in de Map Server/Mods/Deathmatch/Resources Als je server draait moet je even /Refresh typen ingame. Er komt geen bevestiging als je /refresh typt ik weet het niet zeker , maar volgens mij heeft die een map gedownload van gtainside ofzo... Dan staat er een folder/map of zip-bestand in je download map. Zet deze map/zip-bestand in de resources map, en typ dan /refresh. Typ daarna /start <Foldernaam/Zip-bestandnaam>. En klaar is kees.
hallo allemaal
ik heb vandaag een mta server opgezet maar ik weet niet
hoe ik er een andere map in kan plaatsen
wand ik ben nog vrij nieuw hier in met sa-mp heb ik
best wel ervaring maar voor mta werkt het anders dus
daarom weet ik het niet goed
maar weet iemand het hoe het moet? kan je hier
onder uitlegen wat ik moet doen
alvast bedankt