October 6, 201015 yr heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny.
October 6, 201015 yr heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Ik raad je VWOer aan Die heeft ook trainership gemaakt. Tenminste, als hij het wilt. Edited October 6, 201015 yr by supergtagamer
October 6, 201015 yr Author heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Ik raad je VWOer aan Die heeft ook trainership gemaakt. Tenminste, als hij het wilt. ok, bedankt
October 6, 201015 yr heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Ik raad je VWOer aan Die heeft ook trainership gemaakt. Tenminste, als hij het wilt. TainerShip heb ik gemaakt, hij hoste alleen.
October 6, 201015 yr Author heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Ik raad je VWOer aan Die heeft ook trainership gemaakt. Tenminste, als hij het wilt. TainerShip heb ik gemaakt, hij hoste alleen. o. oke.. maar kan iemand een server starten..? edit: vwo-er weigerde reden: teveel andere dingen. Edited October 6, 201015 yr by RAMAKERS
October 7, 201015 yr Author Ik kan je helpen met scripten. Voeg mijn MSN toe die je via PB kreeg. bedankt voor hulp tot zover helaas ben ik niet heelveel verder gekomen. bedankt danny.
heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen?
groet danny.