Jump to content
Geplaatst:
comment_1734865

Beste mensen,

Ik luister, en vele met mij, veel muziek (Hiphop/rap, R&B, enz..), en iedereen heeft wel zijn favoriete nummer. Maar vaak vind ik goede nummers niet zo'n geweldige beat hebben. En soms hebben wat mindere nummers wel een hele goede beat. Hier kunnen jullie je mening over de beste beat in een nummer ooit.

Het zou me niet verbazen als dit topic al bestond, maar ik kon niks vinden.

TZG :D

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1734876

Een beste is er niet, dat is simpel

Deze vind i kwel heel erg goed:

Lil Wayne - On Fire, IMO een van de beste beats ooit, simpelweg door de vele rusten en tussenstukjes erin, de beat is niet simpelweg gelooped.

Albe Back - Mira Mira, gewoon meesterlijk

DJ Khaled - Im So Hood

Rick Ross - Hustlin

Een van de beste producers vind ik ook wel Araabmuzik en The Runners, zoek ze maar op op youtube, dan vind je zat beats van ze.

Geplaatst:
comment_1734906

De "beats" die ik hier post komen niet van het genre wat jullie zouden verwachten (hip hop), maar van een compleet ander genre, Trip Hop. Europese (en dan met name Bristol (Engeland)) en electronische variant van hip-hop.

Maar ik weet niet precies welke "beat" ik het beste vind, al denk ik wel dat hij afkomstig zou moeten zijn van Mezzanine van Massive Attack. Perhaps Dissolved Girl.

Geplaatst:
comment_1734919

Qua RNB vind ik dit wel de beste beat:

Kijk jij dat op Nickelodeon? Trouwens op het eindstukje is het wel grappig van: ah mikke mikke mikke mik mik :puh:

Maar on-topic: deze vind ik goed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.