Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

.Corneria. Showroom

Welkom op mijn Showroom. Hier worden vanaf nu al mijn werkjes opgeborgen.

Signatures:

DirkKuyt.png

AsassinsCreedII.jpg

Oorlog.jpg

Prototype.jpg

Nog niks. Come back soon.

Photo-Manip's:

BeyoncePhoto-Manip.png

Logo's

Logo1.png

Overige:

Nog niks. Come back soon.

Rates? :D

Edited by .Corneria.

Featured Replies

Ziet er best vet uit. De c4d's/brushes geven een mooi effect en Dirk Kuyt springt er uit. Toch heb ik het idee dat je er wel wat meer me had kunnen doen. De render ziet er ook niet helemaal goed meer uit. Vooral zijn armen en benen zijn denk ik een beetje te geel. Maar verder ziet hij er prima uit. :tu:

• Author

UPDATES:

BeyoncePhoto-Manip.png

Logo1.png

Rates?

Edited by .Corneria.

• Author

UPDATE:

AsassinsCreedII.jpg

Oorlog.jpg

Edited by .Corneria.

• 1 month later...
  • Author

*Bump*

UPDATE:

Prototype.jpg

Edited by .Corneria.

Zou je van de laatste drie afbeeldingen de orginele stocks willen plaatsen, zodat ik ze beter kan beoordelen? :)

De Beyonce afbeelding is leuk gemaakt, alleen vind ik er brushes in zitten die ik er snel niet zou plaatsen, omdat het niets toevoegd aan de afbeelding. Probeer passende brushes en textures te plaatsen die goed opgaan in de afbeelding. Ook vind ik de paraplu iets te overbelicht, vooral aan de achterkant. De tekst met de tekstvak zijn mooi gemaakt.

KUTGW! smile3.gif

• Author

Zou je van de laatste drie afbeeldingen de orginele stocks willen plaatsen, zodat ik ze beter kan beoordelen? :)

De Beyonce afbeelding is leuk gemaakt, alleen vind ik er brushes in zitten die ik er snel niet zou plaatsen, omdat het niets toevoegd aan de afbeelding. Probeer passende brushes en textures te plaatsen die goed opgaan in de afbeelding. Ook vind ik de paraplu iets te overbelicht, vooral aan de achterkant. De tekst met de tekstvak zijn mooi gemaakt.

KUTGW! smile3.gif

Hier zijn de stocks:

Dirk-Kuyt-Liverpool-Standard-Liege-Champions-_1148390.jpg

assassins_creed_2_dive.jpg

Die van die oorlog vind ik niet meer, sorry. Ik sla nooit stocks op, ik kopieer ze.

prototype.jpg

Edited by .Corneria.

Goeie signature, die laatste! De lichtval is perfect, kleurgebruik is zeer goed en je hebt de vocal op een goeie plek geplaatst. Geen tips voor verbeteringen eigenlijk

Goeie signature, die laatste! De lichtval is perfect, kleurgebruik is zeer goed en je hebt de vocal op een goeie plek geplaatst. Geen tips voor verbeteringen eigenlijk

Misschien een bump maar die laatste is eigenlijk gewoon de stock met een border erom.... Mini-smudge (en misschien zelfs dat niet) en dat was het. Zo ziet het er naar mijn idee wel uit..

Niet negatief bedoeld tegenover jou Corneria maar de sig ziet er goed uit. Maar meer dan een stock met border is het geloof ik niet...

Edited by Zamg0d1