Jump to content
Geplaatst:
comment_166210

hey gta gamers!

k heb ff n vraag over het modden van San Andreas.

ik heb met de IMG editor de txd en dff bestanden van een auto verwijderd, en er andere met dezelfde voor in de plaats gezet..

als ik nu de auto in de garage heb en ik loop eropaf, blijft mn pc laden maar er gebeurd nix..

:blink:

is modden bij SA anders dan bij VC? k heb btw een auto uit VC gebruikt omdat ik geen kan vinden voor SA...

Greetz djmarqo

Featured Replies

Geplaatst:
comment_166213

Ja, de DFF bestanden zijn veranderd, niet al te ernstig, er zal zeer binnekort wel de nodige plugins voor te verkrijgen zijn.

Kan ik auto's veranderen in San Andreas? => Nee ;)

Bewerkt: door LouNGeR

Geplaatst:
comment_166259

Zoals je weet is SA veel meer uitgebreid dan VC. Dan kan het toch ook zijn dat de .dff bestanden zijn verbeterd en dus veranderd. Het spreekt niet voor zich dat omdat het met GTAIII -> GTA:VC wel kon het nu ook kan.

Geplaatst:
comment_166358

verdomme maanden gewachten voor niks zeg :s ik wou echt heeel erg graag gemodde auto's in gta sa zetten hoor maar van sommigen had ik gehoord dat het wel mogelijk is en alleen van jou niet vreemd hoor

Geplaatst:
comment_166374

Dat is helemaal niet vreemd. Zo was het met Vice City ook, niet alles kon meteen in het begin.

Misschien moet je ff zeuren bij de mensen die op dit moment keihard werken aan tools om het voor ons maar zo snel mogelijk werkend te maken.

Je moet er niet vanuit gaan dat alles al meteen kan, der gaat altijd iets vooraf, zoals spel-code ontcijferen etc. wat de moeilijkste taak is, en waar mensen op dit moment mee bezig zijn.

Heb gedult, het kan heus wel, alleen nog niet.

Bewerkt: door LouNGeR

Geplaatst:
comment_166389

Sjonge jonge, is het niet duidelijk ofzo?

Je kan nog geen auto's in SA veranderen.

De enige dingen die kunnen zijn textures veranderen, en mission-scripts maken.

Ohja en Text aanpassen kan ook.

IMGTool is alleen maar om Images the openen waar meerdere files inzitten, heeft niks met DFF Model files te maken.

Houdt ook deze sites in de gaten, want dat zijn hoogstwaarschijnlijk degene die het als eerste voor mekaar krijgen om DFF te exporteren naar het formaat dat wordt gebruikt in San Andreas (RenderWare 3.6 ofzo).

http://www.zmodeler2.com/

http://www.steve-m.com/

Bewerkt: door LouNGeR

Geplaatst:
comment_166408

Het .dff formaat is bijna hetzelfde als die van VC. Daarom hebben goeie modders het Myriad Island ook al in SA kunnen zetten. Ik ben nu ook al bezig met het GTI ieland proberen in SA te zetten want het zou moeten kunnen lukken. Ik zal jullie op de hoogte houden. :) En zodra ik erachter ben zal ik een tutorial maken.

Maar de .dff van auto's daarentegen is nog niet te converteren. Dit komt omdat er nieuwe dummy's enzo inzitten. Dit nog even wachten maar in de toekomst zal het zeker kunnen. :)

Geplaatst:
comment_166453
Het .dff formaat is bijna hetzelfde als die van VC. Daarom hebben goeie modders het Myriad Island ook al in SA kunnen zetten. Ik ben nu ook al bezig met het GTI ieland proberen in SA te zetten want het zou moeten kunnen lukken. Ik zal jullie op de hoogte houden. :) En zodra ik erachter ben zal ik een tutorial maken.

Maar de .dff van auto's daarentegen is nog niet te converteren. Dit komt omdat er nieuwe dummy's enzo inzitten. Dit nog even wachten maar in de toekomst zal het zeker kunnen. :)

maar bijv Vice city en liberty city in de zee van San andreas kan eigenlijk al ?

Geplaatst:
comment_166485
maar bijv Vice city en liberty city in de zee van San andreas kan eigenlijk al ?

Daar is men al mee bezig, het heet Grand Theft Ultra = LC + VC + SA op SA engine.

http://mods.moddb.com/5276/

http://grandtheftultra.i8.com

water_27229.jpg

Of we dat project serieus moeten nemen is een tweede.

Bewerkt: door LouNGeR

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.