Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166210 hey gta gamers! k heb ff n vraag over het modden van San Andreas. ik heb met de IMG editor de txd en dff bestanden van een auto verwijderd, en er andere met dezelfde voor in de plaats gezet.. als ik nu de auto in de garage heb en ik loop eropaf, blijft mn pc laden maar er gebeurd nix.. :blink: is modden bij SA anders dan bij VC? k heb btw een auto uit VC gebruikt omdat ik geen kan vinden voor SA... Greetz djmarqo
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166213 Ja, de DFF bestanden zijn veranderd, niet al te ernstig, er zal zeer binnekort wel de nodige plugins voor te verkrijgen zijn. Kan ik auto's veranderen in San Andreas? => Nee Bewerkt: 27 juni 200519 jaren door LouNGeR
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166248 banee, dff zijn zeker niet veranderd denk ik hoor :huh: want warom konde auto's voor gta3 dan wel in gta vc -_-
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166257 Dan toch niet, ga jij lekker auto's in SA zetten, post meteen ook wat screenies als je toch bezig bent :rolleyes:
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166259 Zoals je weet is SA veel meer uitgebreid dan VC. Dan kan het toch ook zijn dat de .dff bestanden zijn verbeterd en dus veranderd. Het spreekt niet voor zich dat omdat het met GTAIII -> GTA:VC wel kon het nu ook kan.
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166323 nu ben ik echter niet mee hoor :s ik geloof dat ik flink in de war zijt :s dus gemodde auto's voor gta3 en gta vc kunnen dus niet in gta sa spelen???
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166339 het antwoord stond al overduidelijk in de eerste reply dacht ik zo
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166358 verdomme maanden gewachten voor niks zeg :s ik wou echt heeel erg graag gemodde auto's in gta sa zetten hoor maar van sommigen had ik gehoord dat het wel mogelijk is en alleen van jou niet vreemd hoor
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166374 Dat is helemaal niet vreemd. Zo was het met Vice City ook, niet alles kon meteen in het begin. Misschien moet je ff zeuren bij de mensen die op dit moment keihard werken aan tools om het voor ons maar zo snel mogelijk werkend te maken. Je moet er niet vanuit gaan dat alles al meteen kan, der gaat altijd iets vooraf, zoals spel-code ontcijferen etc. wat de moeilijkste taak is, en waar mensen op dit moment mee bezig zijn. Heb gedult, het kan heus wel, alleen nog niet. Bewerkt: 27 juni 200519 jaren door LouNGeR
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166389 Sjonge jonge, is het niet duidelijk ofzo? Je kan nog geen auto's in SA veranderen. De enige dingen die kunnen zijn textures veranderen, en mission-scripts maken. Ohja en Text aanpassen kan ook. IMGTool is alleen maar om Images the openen waar meerdere files inzitten, heeft niks met DFF Model files te maken. Houdt ook deze sites in de gaten, want dat zijn hoogstwaarschijnlijk degene die het als eerste voor mekaar krijgen om DFF te exporteren naar het formaat dat wordt gebruikt in San Andreas (RenderWare 3.6 ofzo). http://www.zmodeler2.com/ http://www.steve-m.com/ Bewerkt: 27 juni 200519 jaren door LouNGeR
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166408 Het .dff formaat is bijna hetzelfde als die van VC. Daarom hebben goeie modders het Myriad Island ook al in SA kunnen zetten. Ik ben nu ook al bezig met het GTI ieland proberen in SA te zetten want het zou moeten kunnen lukken. Ik zal jullie op de hoogte houden. En zodra ik erachter ben zal ik een tutorial maken. Maar de .dff van auto's daarentegen is nog niet te converteren. Dit komt omdat er nieuwe dummy's enzo inzitten. Dit nog even wachten maar in de toekomst zal het zeker kunnen.
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166411 Bedankt voor de backup, naar jou luisteren ze tenminste :lol:
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166453 Het .dff formaat is bijna hetzelfde als die van VC. Daarom hebben goeie modders het Myriad Island ook al in SA kunnen zetten. Ik ben nu ook al bezig met het GTI ieland proberen in SA te zetten want het zou moeten kunnen lukken. Ik zal jullie op de hoogte houden. En zodra ik erachter ben zal ik een tutorial maken.Maar de .dff van auto's daarentegen is nog niet te converteren. Dit komt omdat er nieuwe dummy's enzo inzitten. Dit nog even wachten maar in de toekomst zal het zeker kunnen. maar bijv Vice city en liberty city in de zee van San andreas kan eigenlijk al ?
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166485 maar bijv Vice city en liberty city in de zee van San andreas kan eigenlijk al ? Daar is men al mee bezig, het heet Grand Theft Ultra = LC + VC + SA op SA engine. http://mods.moddb.com/5276/ http://grandtheftultra.i8.com Of we dat project serieus moeten nemen is een tweede. Bewerkt: 27 juni 200519 jaren door LouNGeR
hey gta gamers!
k heb ff n vraag over het modden van San Andreas.
ik heb met de IMG editor de txd en dff bestanden van een auto verwijderd, en er andere met dezelfde voor in de plaats gezet..
als ik nu de auto in de garage heb en ik loop eropaf, blijft mn pc laden maar er gebeurd nix..
:blink:
is modden bij SA anders dan bij VC? k heb btw een auto uit VC gebruikt omdat ik geen kan vinden voor SA...
Greetz djmarqo