Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

gta andreus werkt nie

ik hep gta andreus geistaleert maar het werkt niet mijn gta san andreas spel is het zelfde wat nu

help wat nu :cry::?

Featured Replies

ik zau neit w3ten w@t je z0u meoten deon mischien helpd het al gef je een du!deleike uitleg.

un jij zette dit oak in het verkeerde boord!

• Author

ik ben er nu achter hoe het werkt maar het sepl stat niet ik krijg een medel :zz:

Edited by azlef

Ben jij ooit naar school gegaan? Het lijkt er namelijk niet op want ik snap er nog steeds niks van.

• Author

Ben jij ooit naar school gegaan? Het lijkt er namelijk niet op want ik snap er nog steeds niks van.

ik ben er achter hoe het werkt maar het spel opent niet er komt een melding op help me plz

missch mot je ens nrmal Neder praetn

missch mot je ens nrmal Neder praetn

wat fok jij met hem, hij gaat huilen laat hem. xD

Nee, niks laat hem. Als hij geholpen wil worden moet hij maar duidelijk vertellen wat z'n probleem is. Anders is het straks huilen als niemand je helpt.

• Author

ik schrijf tog duidelijk of niet soms kijk als ik gta andreus (Alien city) wil starten kom er dit bercht op wat nu

post-125958-1286891641,47.jpg

Geef toch meer informatie man! Heb je de ReadMe al geraadpleegt? Geef de site waar je de Mod hebt gedownload eens? Dan kunnen we pas echt iets.

Heb je SA wel gedowngrade? Je moet namelijk versie 1.0 hebben om de mod te laten werken. Link: Klik

Edited by LSDesign

Geef toch meer informatie man! Heb je de ReadMe al geraadpleegt? Geef de site waar je de Mod hebt gedownload eens? Dan kunnen we pas echt iets.

Er staat een adres naar een site in die boodschap. Jammer genoeg kan je sites die eindigen op *.ru niet al te vaak vertrouwen, en dat blijkt nu ook weer uit Google Diagnostics. “Yes, this site has hosted malicious software over the past 90 days. It infected 132 domain(s) ...”

In dat geval kan het nog wel eens wezen dat je een virus hebt gedownload en niet Anderius City.

• Author

dat kan niet want ik op het op gta maps gedownload en bijna iedereen die gta Alien city gebruikt download hem op gtamaps dus het kan nie anders