Jump to content

[RDR] Datum bekend van het Undead Nightmare pack + Red Dead Redemption DLC-disc


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Releasedate Undead Nightmare

Vandaag kondigde Rockstar Games met trots aan dat we vanaf 26 oktober aan de slag kunnen met het Undead Nightmare pack. Veel mensen hadden dit ook al wel verwacht want 31 oktober is het Halloween en dit past er natuurlijk perfect bij. Of vinden jullie van niet?

Red Dead Redemtion Undead Nightmare stand-alone disk

Iets wat veel mensen misschien niet zagen aankomen is dat Rockstar Games ook aankondigde dat Red Dead Redemption een stand-alone content disk zou krijgen met daarop alle content. Een mooi detail voor de mensen die alleen met de zombies aan de slag willen is dat je hiervoor niet de originele Red Dead Redemption nodig hebt. Op deze disk staat niet alleen het Undead Nightmare pack maar ook het Outlaws to the End Co-Op Mission Pack, Legends and Killers Pack en natuurlijk het Liars and Cheats Pack. Qua prijs zal het niet zoveel uitmaken of je ze nou via het PlayStation®Netwerk koopt of op een disk want de prijs van de disk is ook gewoon €30,00. Helaas is er nog geen releasedatum vrijgegeven voor de disk dus dat moeten we nog eventjes afwachten.

Bron: PS3Life

Ik ben blij dat ik nog geen enkele van de DLC heb aangeschaft want ik heb alles liever op een disk. :tu:

Edit: Kan een Mod de fout uit de titel halen ik heb dubbel bekend getypt :7

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Das wel pech ik heb juist de Liar's & Cheats pack gekocht. :7

Bedoel je dat je hem vandaag hebt gekocht? Of heb je hem al iets eerder gekocht? Als je hem vandaag hebt gekocht komt dit nieuws inderdaad erg lullig aan ja.+

Link to comment
Delen op andere websites

Das wel pech ik heb juist de Liar's & Cheats pack gekocht. :7

Bedoel je dat je hem vandaag hebt gekocht? Of heb je hem al iets eerder gekocht? Als je hem vandaag hebt gekocht komt dit nieuws inderdaad erg lullig aan ja.+

Ik had hem al eerder gekocht, maar dan nog is het wel pech eigenlijk. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid over de los koopbare Red Dead Redemption Undead Nightmare DVD.

Also coming soon, Undead Nightmare, a single, stand-alone disc that bundles together for the first time ever, the Undead Nightmare Pack, the Outlaws to the End Co-Op Mission Pack, the Legends and Killers Pack, the Liars and Cheats Pack and all the Multiplayer Free Roam modes released to date. Undead Nightmare will be available at retail stores everywhere for $29.99/£24.99/€29.99 and does not require a copy of Red Dead Redemption to play.

Red Dead Redemption Undead Nightmare is dus zonder het originele singleplayer verhaal van John Marston. Enkel al deze extra's zijn op deze speldvd speelbaar.

Je moet dus van DVD wisselen en opnieuw opstarten als je Red Dead Redemption Undead Nightmare wilt spelen.

Als je dus al extra's hebt gedownload ben je dus goedkoper en ook handiger uit (qua savegames enzo) als je gewoon de Red Dead Redemption: Undead Nightmare pack ook vanuit de store koopt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...