SA gekocht in de verwachting dat mijn pc geen problemen zou geven omdat hij voldoet aan de systeemeisen. Alles goed geinstalleerd, echter bij de eerste 2 schermen een geheel blank beeld. Vervolgens zie ik wel gewoon de 2 R'en van Rockstar en t filmpje dat daarna volgt is ook gewoon te zien. Dan kom ik in het menu en dan zie ik enkel verschillende blokken/rechthoeken, die hoogstwaarschijnlijk de keuzes voorstellen, in beeld zonder enkele teksten.
Kan dit verholpen worden? Of kan ik SA morgen weer terug brengen? Hoop echt dat iemand mij kan helpen!!
Dit zijn mijn beeldschermeigenschappen;
Card name: VIA/S3G UniChrome IGP
Display Memory: 64.0 MB
Current Mode: 1280 x 1024 (32 bit) (60Hz)
Monitor: COMPAQ FP7317 Flat Panel Monitor
Monitor Max Res: 1280,1024
PC eigenschappen;
Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2
SA gekocht in de verwachting dat mijn pc geen problemen zou geven omdat hij voldoet aan de systeemeisen. Alles goed geinstalleerd, echter bij de eerste 2 schermen een geheel blank beeld. Vervolgens zie ik wel gewoon de 2 R'en van Rockstar en t filmpje dat daarna volgt is ook gewoon te zien. Dan kom ik in het menu en dan zie ik enkel verschillende blokken/rechthoeken, die hoogstwaarschijnlijk de keuzes voorstellen, in beeld zonder enkele teksten.
Kan dit verholpen worden? Of kan ik SA morgen weer terug brengen?
Hoop echt dat iemand mij kan helpen!!
Dit zijn mijn beeldschermeigenschappen;
Card name: VIA/S3G UniChrome IGP
Display Memory: 64.0 MB
Current Mode: 1280 x 1024 (32 bit) (60Hz)
Monitor: COMPAQ FP7317 Flat Panel Monitor
Monitor Max Res: 1280,1024
PC eigenschappen;
Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2
Processor: AMD Sempron 3000+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz
Memory: 448MB RAM
ALVAST BEDANKT