Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166363 hoi, weet iemand messchien waar ik wat thema's, icoontjes, muis-aanwijzers, etc. kan vinden? PS dit is geen warez request!! ik wil aleen wat sites weten met thema's erop!
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166474 Op de site van Microsoft. Precies waar weet ik niet, je zal nog eens moeten zoeken. Misschien hebben ze daar ook wel een zoekfunctie.
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166538 Ik weet waar je ze onder anddre kan downloaden. Hieronder de links. Stardock Hier kan je o.a. veel uitgebreidde software downloaden. o.a. windowblinds etc. tgtsoft Hier kan je stylexp downloaden
Geplaatst: 28 juni 200519 jaren comment_166580 www.zoekfunctie.gtagames.nl! Die kan je gebruiken :nerd: en verder kan je ook nog voortaan even bij google zoeken dan kom je er altijd wel uit Zoals Mr. X al zei www.tgtsoft.com is een goede site!
Geplaatst: 28 juni 200519 jaren Auteur comment_167090 die themexp.org wist ik al, maar die andere niet! bedankt allemaal!
hoi, weet iemand messchien waar ik wat thema's, icoontjes, muis-aanwijzers, etc. kan vinden?
PS
dit is geen warez request!! ik wil aleen wat sites weten met thema's erop!