Jump to content

Wat vindt jij een lekker oorlogsplekje?


GTAKevin023

Recommended Posts

Welke plek vindt jij het lekkerst om oorlog te hebben met de politie?

Dit is mijn plek:

Click here to view the SnapMap

Wat ook leuk is om in de tunnel van Westminster naar Alderney City met een bus de tunnel te blokkeren en dan een file veroorzaakt. En dan moet je je rocketlauncher of je granaten erbij pakken. Dan kan je lachen :D

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mr.Niko-Bellic

    10

  • Niels707

    9

  • PrioX

    7

  • Cheers.

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Locaties waar ik graag met de politie speel zijn de industrieën in Alderney, met alle doorgangetjes en gebouwen waar je in kan. Maar ook zoals Android al zei, een file veroorzaken in de Booth Tunnel, om daarna de politie te lokken, met als resultaat een shootout tussen de auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Click here to view the SnapMap

De plaats in de rechterbovenhoek is gewoon top. Een verlaten fabriek, explosieve barrels...

Ideaal om te politie af te knallen.

Verschiet niet als ik plotseling op de plek linksonder sta. Het is een soort platform (ongeveer 4 verdiepingen hoog). De plaats bij uitstek als je gewoon wilt sniperen of eens de Annihalitors wilt uit de lucht schieten. :bier:

Bewerkt: door R-fl3x
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga meestal op de top van de Rotterdam Tower staan :puh:

Ik schiet dan alle LCPD Annihilators uit de lucht met mijn RPG :klap:

En als het te lastig wordt spring ik naar benenden met mijn parachute ;)

:)

Ik spring altijd zonder, véél vetter :tu: !

Ontopic: Ik vind 't véél vetter om de politie te helpen dan tegen ze te vechten!

Link to comment
Delen op andere websites

Zag dit bij de Nieuwe topics lijst staan, en dacht dat iemand een steekje los had zitten. Tot ik erachter kwam dat dit in IV General zat O.o

On-Topic; eerst ging ik altijd bij je tweede savehuis daar tegenover in dat huisje op het dak staan en granaatjes naar beneden gooien enzo. Maar als ik nu nog IV speel, pak ik gewoon m'n Freeway en zie ik wel wat er gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Click here to view the SnapMap

De plaats in de rechterbovenhoek is gewoon top. Een verlaten fabriek, explosieve barrels...

Ideaal om te politie af te knallen.

Verschiet niet als ik plotseling op de plek linksonder sta. Het is een soort platform (ongeveer 4 verdiepingen hoog). De plaats bij uitstek als je gewoon wilt sniperen of eens de Annihalitors wilt uit de lucht schieten. :bier:

Ik was gister in die fabriek met mijn o zo heilige Infernus gekomen, toen was het in een keer BAMM en weg was mijn infernus :(

Steegjes zijn ook altijd leuk, een beetje met een RPG iedere keer de politie wegblazen.

En ziekenhuizen zijn ook wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...