Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166397 als ik san andreas opstart zie ik alleen maar balken en als ik dan op het balkje klik waar normaal new game op moet staan komt burea blad erop met een foutmelding in san-andreas.exe (rapport verzenden\rapport niet verzenden) wie kan mij helpen
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166423 Je kan San Andreas een opnieuw installeren. Natuurlijk moet je dan eerst een back-up maken van je save-files. Dit topic hoort eigenlijk bij "GTA San Andreas Hardware Problemen". Move?
Geplaatst: 28 juni 200519 jaren comment_166703 Boeie hij is nieuw , Niemand gaat gelijk alle regels etc lezen , Maarja , umh , Wat zijn je Systeem Specs ? :unsure:
Geplaatst: 28 juni 200519 jaren comment_166804 Heb je wel een goeie video kaart voor het spel? Want ik ken iemand die heeft precies het zelfde probleem alleen die heeft geen goeie video kaart voor het spel! Het kan zijn dat de jouwe ook niet goed is! Groeten marcelheerde,
Geplaatst: 29 juni 200519 jaren comment_167953 Heb je wel een goeie video kaart voor het spel?Want ik ken iemand die heeft precies het zelfde probleem alleen die heeft geen goeie video kaart voor het spel! Het kan zijn dat de jouwe ook niet goed is! Groeten marcelheerde, Ja, heeft gelijk, het beste is een nVIDIA GeFORCE met direct x8 videokaart en dan ook iest van een geode gameplay, ik had zon probleem ook, maar toen kon ik hem al nie opstarten
Geplaatst: 29 juni 200519 jaren comment_167963 Boeie hij is nieuw , Niemand gaat gelijk alle regels etc lezen , Maarja , umh , Wat zijn je Systeem Specs ? :unsure: De forums regels zijn er om nageleefd te worden en als jij het niet nouw wil nemen met de regels kunnen we je wel per direct een ip ban geven. Moved to san andreas hardware
Geplaatst: 29 juni 200519 jaren comment_167969 @Bigbear Er zijn zoveel Geforce. Doe dit eens ga naar uitvoeren typ daar dxdiag druk op ok ga dan naar het tabblad beeldscherm, onder apparaat staat welke kaart je precies hebt.
als ik san andreas opstart zie ik alleen maar balken en als ik dan op het balkje klik waar normaal new game op moet staan komt burea blad erop met een foutmelding in san-andreas.exe (rapport verzenden\rapport niet verzenden) wie kan mij helpen