Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

waar is er leger

hallo ik zoek al de hele tyd agter het leger zijn er 2 ???

Featured Replies

wat bedoel je precies?

als je het leger in werking wilt zien moet je gewoon mensen blijven killen totdat je 6 sterren hebt, en dan een tank van zo'n gast stelen en in je garage zetten en saven.

Dan ben je zelf het leger :lol:

Of in de legerbasis in Los venturas gaan ook genaamd

No Fly Zone.

Of Easter Basin in San Fiero, bij dat vliegdekschip.

Er is ook nog iets van het leger in L.V.: KACC Military Fuels of zoiets.

• Author
Of in de legerbasis in Los venturas gaan ook genaamd

No Fly Zone.

de gewoon leger kampen dan kan ik daar iets stelen als dat kan ??

In de No Fly Zone kan je gemakkelijk iets stelen. Er een een stukje omheining die je kapot kan maken. In de No Fly Zone staan er hydra's, Rhino's, Patriots en nog een helikopter en een vrachtwagen waar ik de naam niet van ken. Als je de No Fly Zone betreed heb je wel 5 sterren. Je kan dus best iets stelen en onmiddelijk naar je vliegveld gaan. ;)

Edited by SayHello!

In de No Fly Zone kan je gemakkelijk iets stelen. Er een een stukje omheining die je kapot kan maken. In de No Fly Zone staan er hydra's, Rhino's, Patriots en nog een helikopter en een vrachtwagen waar ik de naam niet van ken. Als je de No Fly Zone betreed heb je wel 5 sterren. Je kan dus best iets stelen en onmiddelijk naar je vliegveld gaan. ;)

De heli noemt: Cargobob

En die vrachtwagen: Barracks

• Author

waar is het leger gewoon de kamp ?????

Wel, dit is de "No Fly Zone", dit is een kamp van het leger. Bevind zich in de desert juist onder je vliegveld.

• Author
Wel, dit is de "No Fly Zone", dit is een kamp van het leger. Bevind zich in de desert juist onder je vliegveld.

ok waar is die andre ?

Op easter basin kan je alleen maar hunter en patroit jatten.

Ook daar krijg je veel politie achter je aan.

Edited by Wesley

Op easter basin kan je alleen maar hunter en patroit jatten.

Ook daar krijg je veel politie achter je aan.

Als je de Hunter hebt vrijgespeeld in de vliegschool staat hij daar ook. ;)

Easter Basin hebbik al 2x die Patriot gepakt, 1e keer voor export lijst 1, en 2e keer d8 ik, dat ging makkelijk :lol: dus haddik et nog een keer gedaan.

Michelle Cannes als vriendin hebben is daarbij wel handig, dan heb je namelijk een pay'n'spray dichtbij, zonder pay dan :puh:

Toen ik die lijst moest doen haddik toevallig nog een Rocket Launcher zonder gecheat te hebben.

Dus wat je doet, als je erin gaat en je staat bij die Patriot, dan komen er 15 ventjes ofzo naar je toe, skiet die neer met rocket, en rij gewoon weg met de Patriot. Best simple.

Edited by LouNGeR

Easter Basin hebbik al 2x die Patriot gepakt, 1e keer voor export lijst 1, en 2e keer d8 ik, dat ging makkelijk :lol: dus haddik et nog een keer gedaan.

Michelle Cannes als vriendin hebben is daarbij wel handig, dan heb je namelijk een pay'n'spray dichtbij, zonder pay dan :puh:

Toen ik die lijst moest doen haddik toevallig nog een Rocket Launcher zonder gecheat te hebben.

Dus wat je doet, als je erin gaat en je staat bij die Patriot, dan komen er 15 ventjes ofzo naar je toe, skiet die neer met rocket, en rij gewoon weg met de Patriot. Best simple.

oke heel ontroerent verhaal.

nu weer verder ontopic mensen anders komt er zo een moderator langs.

Uhum jij begint over een Patriot, en ik leg uit hoe je hem het makkelijkste kunt krijgen.

Geez...

Edited by LouNGeR