Geplaatst: 19 oktober 201014 jaren comment_1739768 Hey, Budget: maximaal 800 euro Doel: Stevige PC waar gta iv \ MW 2 Desktop of laptop: Pc Merk pc of samengesteld: Maakt niet uit. Besturingssysteem: Regel ik zelf:) Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Muis, Monitor, Geluidssysteem, Toetsenbord Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: ati/intel Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door bedrijf Extra koeling (voor overklokken)?: Nee Groetjes, Max Bewerkt: 28 november 201014 jaren door MaxVito Nieuw lijstje erin gezet. ~~ Thundercover
Geplaatst: 19 oktober 201014 jaren comment_1739883 Je hebt hier nog een topic: http://www.gtaforum.nl/topic/115782-nieuwe-laptoppc-voor-maxvito/
Geplaatst: 19 oktober 201014 jaren Auteur comment_1739942 hoe doe ik dat dan nu weer? Maar heb je ook gelezen waarom deze topic open is?
Geplaatst: 19 oktober 201014 jaren comment_1739953 hoe doe ik dat dan nu weer? Maar heb je ook gelezen waarom deze topic open is? ja, om een nieuwe PC aan te schaffen. Moet er ook nieuwe speakers, scherm en toetsenbord bij?
Geplaatst: 19 oktober 201014 jaren comment_1740057 In dit topic kunnen we dit keer wel verder gaan. Mocht er niet meer gereageerd worden, mag je na een paar dagen rustig om reacties vragen (ook al is het een dubbelpost). Als dat te vaak dreigt te gebeuren, zullen Flitskikker of ik je er wel op attenderen.
Geplaatst: 19 oktober 201014 jaren Auteur comment_1740078 Ja, Pc of laptop en toetsenbord. Bewerkt: 19 oktober 201014 jaren door MaxVito
Geplaatst: 19 oktober 201014 jaren comment_1740079 okee lekker duidelijk weer. Wat heb je nu buiten de pc om extra nodig?
Geplaatst: 20 november 201014 jaren Auteur comment_1755803 Niemand? Ik denk dat ik een samengestelde pc wil, wie kan er een mooie voor mij op azerty of alternate?
Geplaatst: 20 november 201014 jaren comment_1755888 Waarom wil je zo'n relatief slechte combinatie van hardware voor gaming? Je doet er een monster van een processor in, maar vanwege de wat langzame grafische kaart krijg je matige resultaten.
Geplaatst: 20 november 201014 jaren Auteur comment_1755895 Dan ook een goede videokaart Edit: toetsenbord heb ik dus hoeft geen nieuw toetsenbord meer. Bewerkt: 22 november 201014 jaren door MaxVito
Geplaatst: 27 november 201014 jaren comment_1759022 Niemand? Doe "Ati radeon hd 5750 1gb DDR5, Intel Core I7" eens weg, zonder die vereisten kunnen we een veel beter pc'tje maken.
Geplaatst: 27 november 201014 jaren comment_1759043 Doordat ik op enge sites zoals 4chan rondzwerf kom ik nog al eens iets te weten. Zo is mijn technologie-kennis wat uitgebreid en ken ik handige trucjes. http://tinyurl.com/FalconGuide Deze link bevat een plaatje, met wat informatie over wat het beste en meest gebalanceerde is wat je kunt kopen voor een x bedrag aan dollars. Een beetje creatief zijn en zelf de onderdelen op Nederlandse/Europese sites kopen en je bent nog steeds lekker voordelig uit. Als je even kunt wachten pleur ik een kant en klaar Alternate lijstje voor je neer Klaar! Je houdt zelfs 70 cent over om een zak chips te kunnen kopen om het te vieren (Een i7 heeft geen nut als je games speelt en een HD5750 is aan de slappe kant. Balans is een mooi ding hè? Deze i5 presteert net zoals ene i7 als het gaat om games, maar jij verslaat je vrienden met deze bakbeest van een videokaart. Hij mist wel een DVD drive, maar die weet je wel ergens vandaan te halen denk ik. Je kunt hem uit een oude PC slopen, of gewoon kopen. Als je echt niet over de 800 heen wilt kun je natuurlijk nog wat goedkoper RAM kopen, een goedkopere PSU, of een goedkopere kast. Aan de andere dingen zou ik niet al te veel bezuinigen. Als je het slim doet houd je misschien nog geld over om het zooitje te laten bouwen zelfs Bewerkt: 27 november 201014 jaren door ikt
Hey,
Budget: maximaal 800 euro
Doel: Stevige PC waar gta iv \ MW 2
Desktop of laptop: Pc
Merk pc of samengesteld: Maakt niet uit.
Besturingssysteem: Regel ik zelf:)
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Muis, Monitor, Geluidssysteem, Toetsenbord
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: ati/intel
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door bedrijf
Extra koeling (voor overklokken)?: Nee
Groetjes, Max
Bewerkt: door MaxVito
Nieuw lijstje erin gezet. ~~ Thundercover