Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Schilderijtje

Ik heb Photoshop CS5 nu al een tijdje, en het leek me leuk eens te experimenteren met de nieuwe functies die deze versie biedt. Ik heb een foto opgezocht die bij mij in de stad gemaakt is, en die heb ik met de 'Mixer Brush Tool' overgetekend om er een soort schilderij van te maken. Het kost wat tijd, maar het is op zich niet moeilijk. Met filters kun je ook wel een schilderachtig resultaat bereiken, maar dat ziet er vaak toch minder mooi uit.

Klik voor het schilderij

De originele foto

Reacties zijn van harte welkom, zolang ze inhoudelijk zijn en uit iets meer bestaan dan enkel het gebruikelijke 'Leuk hoor' en dergelijke reacties. :puh:

Featured Replies

Leuk hoor! :clown:

Tsja, wat kun je hier anders op zeggen dan leuk hoor, want ik kan geen opmerkingen vinden eigenlijk. Ik vind het toch wel leuk om een keer zoiets te zien. Leuk werk :klap:

Edited by BoerBanaan

Ik vindt hem mooi. maar 1ding. Dat deurtje voor de raam had iets mooiers gemogen. Ik vindt dat stukje niet zo mooi

Rating: 8/10

• Author

Ik vindt hem mooi. maar 1ding. Dat deurtje voor de raam had iets mooiers gemogen. Ik vindt dat stukje niet zo mooi

Rating: 8/10

Ik geef je helemaal gelijk. Ik beschik echter niet over een tekentablet, dus ik moest alles uit de losse hand doen, met de muis. En ja, ik heb nu niet echt een vaste hand, dus dan krijg je een beetje een schokkerige tekening.

Maar goed, bedankt voor de reacties beiden! :)