Jump to content
Geplaatst:
comment_1739913

Hallo,

Een braziliaanse rechter heeft de verkoop van GTA TBOGT wereldwijd verboden wegens inbreuk op auteursrechten. Lees dit bericht voor meer details:

GTA IV: The Ballad of Gay Tony verboden

Het is zover. GTA IV: The Ballad of Gay Tony is wereldwijd verboden. Voor iedere dag dat de game nog in de winkels staat of digitaal verkocht wordt, wordt er een boete van 3000 dollar in rekening gebracht. WAT?! Ik zuig wel eens uit mijn nek en lul wel eens wat uit mijn duim, maar dit is serieus. Het is dat wat een Braziliaanse rechter heeft besloten. Het gezeik heeft niet met homoseksualiteit te maken. Het gaat om een inbreuk op het auteursrecht. Er zijn problemen rondom het nummer: Daniel Haaksman - Conga Kid feat. MC Miltinho. In dit nummer zou een sample van "Bota o Dedinho pro Alto" zijn gebruikt die afkomstig is van de Braziliaanse componist Hamilton Lourenço da Silva. Het bijzondere aan het verhaal is dat deze man de vader is van MC Miltinho, het kindje uit de bovenstaande clip. Rockstar heeft nog niet gereageerd op deze uitspraak. Het zijn rare tijden. Lees maar een wat er over CoD: Black Ops wordt geschreven.

bron

Zelf vind ik het nogal overdreven en denk ik ook niet dat hier veel van aangetrokken zal worden. F*** them!

GTA Master 1,

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1740265

Komen ze weer lekker vlot mee. TBoGt is alweer een geruime tijd uit. :7 Verder lijkt het me onwaarschijnlijk dat 1 rechter de verkoop wereldwijd kan verbieden, hooguit in Barzilië zelf lijkt me. En anders stopt R* zelf wel met de verkoop daar.

haha Ja.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1760848

Geloof het niet zo zeer, maja iedereen die hem wou hebben heb hem toch al thuis liggen :schater:

Inderdaad, en in de hele wereld iets verboden maken, kan toch niet. er zullen altijd wel landen zijn die door de regering het wel weer laten on-verbieden(ofzo)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.