Jump to content
Geplaatst:
comment_1740539

Als ik Gta opstart krijg ik dat nvidia plaatje daarna die 2 plaatjes die gespoten worden en daarna dat gta rockstar games presten vervolgens krijg je die plaat met grand theft auto San Andreas. en dan gaat het mis je zou nu start game moeten krijgen , bij mij komt er dan een melding dat er een fout is opgetreden en dat gta moet worde afgesloten.

Help mij, ik heb al geuninstald en daarna opnieuw installeren en nog steeds het zelfde probleem. Ik was eindelijk geaccepteerd voor LSRP dus daar baal ik van. Ik hoop dat jullie kunnen helpen

Mvg Computer_Nerd

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1743420

Hoebedoel je?

Dat zijn de gevenens wat je kwa geheugen etc. in je computer hebt.

Bijv je hebt 500gb hardeschijf.

Als je een lijstje wilt maken kan je flitsiker instaleren(heb alleen url niet tot m'n beswchiking)

Geplaatst:
comment_1743439

De Flitskikker Infotool kun je hier vinden. Lees het topic even door zou ik zeggen, het wijst zich allemaal vanzelf. De Flitskikker Infotool maakt een overzicht van je computerspecificaties. Aan de hand daarvan zijn al een heleboel problemen op te lossen.

Je kunt ook alvast even een kijkje nemen in dit topic, waar ook een aantal mogelijke oplossingen worden aangedragen.

Bewerkt: door Empire

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1746146

500 gb hardeschijf

geheuge groote: 1023mb RAM

Videokaart:

geheuge: 256mb VRAM

Model: Radeonx600 Seri

ik snap t niet want hij heeft 3 jaar gedraaid en nu niet meer>S

Ps: t is vrij oude computer denk yo'n 5 jar oud

Ik heb net bij technische ondersteuning gekeken alles was goed behalve videokaart

Bewerkt: door VWO-er
Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop onderaan je bericht om het aan te passen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.