Jump to content

[RDR] rdr pc?

Kippetje123

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik weet dat R* niet alle games voor de pc uitbrengt, maar deze zou ik toch echt wel graag op de pc willen hebben. Komt ie ooit nog op de pc, of moet ik misschien een ps3 kopen.

kippetje123

Geplaatst:

Je weet nooit he met Rockstar :)

Ik denk dat Red Dead Redemption nogwel op PC zal uitkomen, maar dat is dan volgens mij niet voor 2010 ;)

Geplaatst:

Je weet nooit he met Rockstar :)

Ik denk dat Red Dead Redemption nogwel op PC zal uitkomen, maar dat is dan volgens mij niet voor 2010 ;)

Ik verwacht hem juist rond kerst 2010.. Dat is commercieel gezien wel het verstandigst. Ik hoop dat 'ie komt, dat hoop ik echt!

Geplaatst:

RDR op de pc komt sowieso niet voor 2011, anders was dat allang uitgelekt, was er reclame gemaakt etc.

Ik verwacht zelf dat het wel komt. Anders geeft het ons een redelijke indruk over IV's pc verkoopcijfers en hoe de development van het porten van de versies loopt.

Geplaatst:

RDR op de pc komt sowieso niet voor 2011, anders was dat allang uitgelekt, was er reclame gemaakt etc.

Ik verwacht zelf dat het wel komt. Anders geeft het ons een redelijke indruk over IV's pc verkoopcijfers en hoe de development van het porten van de versies loopt.

Dat is ook weer waar, maar dan verwacht ik hem pas eind 2011.. Alleen waarom zou R* zo lang wachten? En als ze nog wat langer wachten (een jaar of wat) wordt hij door een stel amateurs geport zodat je hem met een emulator kan spelen, zou ik wel doen trouwens.. Of mag ik dat niet zeggen hier omdat emulators illegaal zijn :cab: ?

Geplaatst:

Afaik is het geen warez om er op die manier over te praten, als we er niet over ingaan. Maarja, ik ben geen mod, dus ik weet het ook niet precies.

Maar dat Rockstar zo lang wacht kan twee redenen hebben. Óf ze willen niet dichtbij de release van COD en andere rotzooi populaire games komen en zo minder geld krijgen, of ze zijn nog láng niet klaar met het optimaliseren van de pc-port van de RAGE engine (denk hierbij aan bugs en glitches, lagere systeemseisen, etc.)

Geplaatst:

Dat is ook weer waar, maar dan verwacht ik hem pas eind 2011.. Alleen waarom zou R* zo lang wachten? En als ze nog wat langer wachten (een jaar of wat) wordt hij door een stel amateurs geport zodat je hem met een emulator kan spelen, zou ik wel doen trouwens.. Of mag ik dat niet zeggen hier omdat emulators illegaal zijn :cab: ?

Ik denk niet dat amateurs een port maken of een emulator schrijven, als het zo makkelijk is hadden we ook allang fatsoenlijke Xbox 360 en PS3 emulators.

Geplaatst:

Als hij uberhaupt naar de pc komt is dat op zijn vroegst rond kerst 2011, eerder niet, en dat is als hij uberhaupt al geport word, wat ik betwijfel. Zijn voorganger is ook noit op de pc uitgekomen, daarbij verwacht ik het na de gta4 port een stuk minder snel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...