Geplaatst: 28 juni 200519 jaren comment_166610 Hoe moet je mensen van je gang in je auto laten komen? En hoe kun je een foto door hun laten maken?Of kan dat niet Groeten marcelheerde,
Geplaatst: 28 juni 200519 jaren comment_166612 voor da gangs erop mikke als er een pijltje op komt dan "G"... Dan gwn in een auto,ze stappen mee in en fotos of terwijl me printscreen dan naar paint bewerken plakken... of terwijl met het fototoestel in de game zelf als je dan je foto's saved komen ze in C:\Documents and Settings\windowsuser\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery
Geplaatst: 28 juni 200519 jaren Auteur comment_166613 voor da gangs erop mikke als er een pijltje op komt dan "G"...Dan gwn in een auto,ze stappen mee in en fotos of terwijl me printscreen dan naar paint bewerken plakken... of terwijl met het fototoestel in de game zelf als je dan je foto's saved komen ze in C:\Documents and Settings\windowsuser\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery Jah maar iemand zei dat de mensen van jou gang ook foto`s van jou kan maken Maar dan moet je de camera geven!Of kan dit niet
Geplaatst: 28 juni 200519 jaren comment_166614 Geen idee,zou kunne,... denk et ni Bewerkt: 28 juni 200519 jaren door TopCat
Geplaatst: 28 juni 200519 jaren Auteur comment_166616 Geen idee,zou kunne,...denk et ni Okey bedankt voor dat andere!Ga het zometeen uitproberen!
Geplaatst: 28 juni 200519 jaren comment_166617 Je moet met je fototoestel naar een gang lopen en dan zal er iets verschijnen. Op Playstation moet je dan op Triangle drukken. Voor de PC weet ik het niet.
Geplaatst: 28 juni 200519 jaren Auteur comment_166625 Je moet met je fototoestel naar een gang lopen en dan zal er iets verschijnen. Op Playstation moet je dan op Triangle drukken. Voor de PC weet ik het niet. Okey dankje! B)
Hoe moet je mensen van je gang in je auto laten komen?
En hoe kun je een foto door hun laten maken?Of kan dat niet
Groeten marcelheerde,