Geplaatst: 23 oktober 201014 jaren comment_1741672 Hallo forummers, Ik wil graag een eigen gitaar bouwen alleen zou ik niet weten welk hout ik daar voor nodig heb en hoe ik het het beste kan doen. Graag jullie advies over houtsoorten en over technieken! Mvg, Exoit
Geplaatst: 24 oktober 201014 jaren comment_1742715 Wow wel nice dat je dat zelf gaat doen ruben. Myn dunste E snaar is daarstraks gesprongen met het stemmen . En die heb ik toevallig niet meer liggen hier.. Ach ja zaterdag maar eens om een nieuw pakketje en ineens alle snaren vervangen.
Geplaatst: 24 oktober 201014 jaren comment_1742753 waarom koop je gewoon geen gitaar? of je laat er één maken veel handiger.
Geplaatst: 24 oktober 201014 jaren Auteur comment_1742758 Wow wel nice dat je dat zelf gaat doen ruben. Myn dunste E snaar is daarstraks gesprongen met het stemmen . En die heb ik toevallig niet meer liggen hier.. Ach ja zaterdag maar eens om een nieuw pakketje en ineens alle snaren vervangen. Haha wordt lache ik heb er echt zin in. Ben nu een model op ware grootte aan het tekenen. waarom koop je gewoon geen gitaar? of je laat er één maken veel handiger. Mensen mogen toch ook hun passie uiten? Als ik dit graag wil doe ik het . Bewerkt: 25 oktober 201014 jaren door Exoit
Geplaatst: 29 oktober 201014 jaren comment_1745468 waarom koop je gewoon geen gitaar? of je laat er één maken veel handiger. Sommigen vinden het bouwen juist zo leuk.
Hallo forummers,
Ik wil graag een eigen gitaar bouwen alleen zou ik niet weten welk hout ik daar voor nodig heb en hoe ik het het beste kan doen.
Graag jullie advies over houtsoorten en over technieken!
Mvg,
Exoit