Jump to content
Geplaatst:
comment_1743574

Voor de mensen die Undead Nightmare gekocht hebben, wat vinden jullie ervan ? en voor de andere mensen, gaan jullie deze dlc kopen of laat je deze toch aan je voorbij schieten ?

ben er best wel benieuwd naar. Ik denk er ook aan om het te gaan halen maar moet even geld op mijn portemonnee zetten.

Bewerkt: door PowerPats

• Reacties 168
  • Bezichtigingen 12.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1747967

volgens mij is het onderdeel van de hunting challenges, hij komt maar een keer voor.

o oke bedankt.

Je kan hem alleen tegenkomen als je bent beland bij Master Hunter challenge rank 5 (de laatste). :puh:

Je kan hem dan vinden in Mexico in de buurt van Las Hermanes. (dat klooster) :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1748201

Hoe bekom je een "survivalist map" in undead nightmare?

Kopen kan je niet doen,want er is geen geld..

Iemand enig idee?

ik heb zelf een survivalist map gekregen toen ik zo een chest open deed van zo een persoon die bij een kampvuur zit. Meestal vind je ze ook in kisten overal verspreid.

Geplaatst:
comment_1748426
Je kan hem dan vinden in Mexico in de buurt van Las Hermanes. (dat klooster)

Ohja, ik kwam hem namelijk tegen bij Torquemada, zelfde gebied als de Unicorn.

Dat kan ook hij heeft niet echt een vaste plek bij elke game spawnt hij op een andere plaats maar in de buurt van Las Hermanas komt het meeste voor. :puh:

Geplaatst:
comment_1748475

Zou dit net zoveel ophef veroorzaken als de poster van ''Sint''?

Dit zouden ze ook nog is eng kunnen noemen voor kleine kinderen, hoewel ik dit dan meer zou snappen dan die poster. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.