Geplaatst: 27 oktober 201014 jaren comment_1744366 Ben je weleens bang? ik wel als ik alleen thuis ben en dan denk ik dat als ik een geluid hoor dat het een inbreker is ofzo er is in de vakantie bij mij ook ingebroken dus dat maakt het nog enger Bewerkt: 27 oktober 201014 jaren door lennart1995
Geplaatst: 20 november 201014 jaren comment_1755788 Heel vaag, dus je ziet haar ook echt bewegen, praten of zie je haar jou aanvallen ofzo? Zegt ze niks dan? Het is een meid van weinig woorden. Die bitch stond een tijdje naast me, sprong op me en begon me te wurgen. Erg kinky, maar niet echt mijn ding. Wat vaag ik zou niet echt graag willen hebben :o
Geplaatst: 22 november 201014 jaren comment_1757017 me broertje had 's nachts tegen de muur aangepist bleek dat ie dat ie in zijn droom tegen een boom aan het aan pissen was. een soort slaapwandeling.
Geplaatst: 22 november 201014 jaren comment_1757033 me broertje had 's nachts tegen de muur aangepist bleek dat ie dat ie in zijn droom tegen een boom aan het aan pissen was. een soort slaapwandeling. Beter dan het de muur was inplaats van een eventuele broer die in het stapelbed onder hem lag .
Geplaatst: 22 november 201014 jaren comment_1757052 me broertje had 's nachts tegen de muur aangepist bleek dat ie dat ie in zijn droom tegen een boom aan het aan pissen was. een soort slaapwandeling. Beter dan het de muur was inplaats van een eventuele broer die in het stapelbed onder hem lag . Gelukkig heb ik een eigen kamer en de deur dicht.....
Geplaatst: 22 november 201014 jaren comment_1757055 Ik had net nog bang toen ik op Undead Nightmare zat. En daarstraks op school schrok ik toen een beitel op de grond viel.
Geplaatst: 13 januari 20178 jaren comment_2418163 Ik ben vast wel eens bang geweest, maar ik kan geen concreet voorbeeld noemen.
Ben je weleens bang?
ik wel als ik alleen thuis ben en dan denk ik dat als ik een geluid hoor dat het een inbreker is ofzo
er is in de vakantie bij mij ook ingebroken dus dat maakt het nog enger
Bewerkt: door lennart1995