Jump to content

FallWallpapers


Cabyon

Recommended Posts

2n08o6t.png

Dit is een voorbeeld van wat er in mijn pack zit.

Hallo,

Ik heb besloten om een ''wallpaperpack'' te maken met als thema herfst. Deze afbeeldingen zijn afkomstig van Google en van mijn eigen pack.

Ik heb onderzocht of er enig auteursrecht op zat; dit is niet het geval. Verder zit er nog het voorbeeld hierboven in.

Wat zit erin?

In dit pack zitten zeven wallpapers vanaf 1024x768 (de grootte van een normaal bureaublad). Rechstonderin is aangeven om welk wallpaper het gaat met ''Wallpaper#[nummer]''.

Voorwaarden

Als je dit pack download ga je akkoord met de volgende voorwaarden:

  • Je mag dit pack niet verder verspreiden over het web dan gtaforum.nl/gtagames.nl
  • Je mag ze wel gebruiken voor individueel werk zoals Photoshop.



Verdere info

Het pack is een kleine 32mb. Met een normale internet verbinding is dit in vijf minuutjes gedownload. Het is een .exe, je kunt het dus uitpakken en laten installeren waar jij maar wilt.

Downloadlink

DOWNLOAD

Mochten er problemen, vragen, suggesties of anderen dingen zijn, post ze gerust. Kritiek wordt gewaardeerd.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Erg sfeervolle wallpapers. Het aantal wallpapers in het pack is een beetje aan de lage kant, maar ik weet uit ervaring dat het moeilijk is om goede wallpapers te vinden die aan je eisen voldoen. Heb ze ook meteen even toegevoegd aan de Downloads & Resources. ;)

Ga zo door met je werk. Ik waardeer je inzet voor de Graphics fora. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb je pack niet gedownload, maar ik raad je aan om op zijn minst 1280x1024 of 1440x900 resolutie foto's te pakken.

Tegenwoordig hebben mensen meestal deze resoluties, en 1024x768 foto's op een 1440x900 gebruiken maakt ze een beetje onscherp en dat is best wel zonde ;)

Maar blijf vooral doorgaan ;) kan veel mensen veel tijd schelen naar het zoeken ervan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...