Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren comment_1746169 Er was volgens mij al eerder een soortgelijk topic hierover geopend, maar dan kon ik niet echt een antwoord in vinden. Telkens wanneer ik de MP opstart kom ik in een lege room waar nooit iemand joint... Iemand enig idee wat hier de oorzaak van is?
Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren comment_1746200 Dat probleem hoort al gepatched te zijn. Gewoon paar keer opnieuw proberen.
Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren comment_1746231 Zit je wel in een Public Free Roam? Want misschien zit je in een Private Free Roam
Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren Auteur comment_1746241 Zit je wel in een Public Free Roam? Want misschien zit je in een Private Free Roam daar heb ik wel op ge;et hoor
Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren comment_1746389 Dan is er geen oplossing. Je moet het echt gewoon proberen tot je in een volle room zit.
Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren comment_1746428 En als je een game mode kiest zoals "Gang shootout" of "Grab the bag" zit je dan ook helemaal alleen in die room?
Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren comment_1746429 En als je een game mode kiest zoals "Gang shootout" of "Grab the bag" zit je dan ook helemaal alleen in die room? Maar dat doe je toch niet met een room? Dat is een eigen room opzich.
Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren comment_1746431 En als je een game mode kiest zoals "Gang shootout" of "Grab the bag" zit je dan ook helemaal alleen in die room? Maar dat doe je toch niet met een room? Dat is een eigen room opzich. Misschien dat hij daar wel mensen tegenkomt.
Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren comment_1746432 En als je een game mode kiest zoals "Gang shootout" of "Grab the bag" zit je dan ook helemaal alleen in die room? Maar dat doe je toch niet met een room? Dat is een eigen room opzich. Misschien dat hij daar wel mensen tegenkomt. Ohja oeps >.<
Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren Auteur comment_1746436 En als je een game mode kiest zoals "Gang shootout" of "Grab the bag" zit je dan ook helemaal alleen in die room? Maar dat doe je toch niet met een room? Dat is een eigen room opzich. Misschien dat hij daar wel mensen tegenkomt. zit ik ook helemaal alleen
Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren comment_1746441 En als je een game mode kiest zoals "Gang shootout" of "Grab the bag" zit je dan ook helemaal alleen in die room? Maar dat doe je toch niet met een room? Dat is een eigen room opzich. Misschien dat hij daar wel mensen tegenkomt. zit ik ook helemaal alleen Dan ligt het aan jouw internet verbinding.
Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren Auteur comment_1746444 En als je een game mode kiest zoals "Gang shootout" of "Grab the bag" zit je dan ook helemaal alleen in die room? Maar dat doe je toch niet met een room? Dat is een eigen room opzich. Misschien dat hij daar wel mensen tegenkomt. zit ik ook helemaal alleen Dan ligt het aan jouw internet verbinding. enig idee of het de PS3 of de router is?
Geplaatst: 4 november 201014 jaren Auteur comment_1748762 ik weet nu dat het aan de unps ligt en dat ik een NAT3 heb. dit is voor mij niet echt begrijpelijk, dus kan iemand mij uitleggen(zonder computerjargon) hoe ik dit kan veranderen in NAT2? 00
Er was volgens mij al eerder een soortgelijk topic hierover geopend, maar dan kon ik niet echt een antwoord in vinden.
Telkens wanneer ik de MP opstart kom ik in een lege room waar nooit iemand joint...
Iemand enig idee wat hier de oorzaak van is?