Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren comment_1746264 Hey! Ik wilde eerst zelf een maken maar dat vond ik nogal lastig met GTA dus zou iemand hem voor mij willen maken? Type: Signature Stijl: grandtheftauto... Grootte: 500X150 (de maten die geschikt zijn voor een signature) Voorbeeld: Iets met GTA Episodes From Liberty City & GTA IV Tekst: grandtheftauto... in aparte letters dus niet verdana, Arial, Times new Roman Rand: Er hoeft geen rand omheen Kleuren: De kleuren die ze in GTA IV/EFLC gebruiken Extra (optioneel): Succes!
Geplaatst: 4 november 201014 jaren Auteur comment_1748586 Sorry maar wilt niemand hem doen? kom op, zeg dan gewoon Nee... dan weet ik of hier wat afspeelt
Geplaatst: 4 november 201014 jaren comment_1748589 Sorry maar wilt niemand hem doen? kom op, zeg dan gewoon Nee... dan weet ik of hier wat afspeelt ik doe hem wel hoor Mag ik een plaatje,dan kan ik wel wat maken Bewerkt: 4 november 201014 jaren door Royboow
Geplaatst: 5 november 201014 jaren Auteur comment_1749009 Sorry maar wilt niemand hem doen? kom op, zeg dan gewoon Nee... dan weet ik of hier wat afspeelt ik doe hem wel hoor Mag ik een plaatje,dan kan ik wel wat maken Ok, hier een paar plaatjes van GTA IV: En hier van de Episodes From Liberty City: Bewerkt: 5 november 201014 jaren door grandtheftauto...
Geplaatst: 7 november 201014 jaren comment_1750026 iemand anders mag hem doen, veel te vee huiswerk om te kunne photoshoppen :S
Geplaatst: 9 november 201014 jaren Auteur comment_1750864 Laatste keer iemand?????? anders maak ik wel een nieuw onderwerp aangezien hier veel berichten in staan...
Hey! Ik wilde eerst zelf een maken maar dat vond ik nogal lastig met GTA dus zou iemand hem voor mij willen maken?
Type: Signature
Stijl: grandtheftauto...
Grootte: 500X150 (de maten die geschikt zijn voor een signature)
Voorbeeld: Iets met GTA Episodes From Liberty City & GTA IV
Tekst: grandtheftauto... in aparte letters dus niet verdana, Arial, Times new Roman
Rand: Er hoeft geen rand omheen
Kleuren: De kleuren die ze in GTA IV/EFLC gebruiken
Extra (optioneel): Succes!