Jump to content

Windows Live Messeger 2011 - kleine review + PROBLEEM

Geplaatst:
comment_1746434

EDIT IK BEDOEL WINDOWS LIVE MESSENGER 2011 !!! kan mod dit misschien veranderen ??

Hoi,

ik heb gisteren WLM2011 gedownload. Ik vind 'm best wel fijn, hij is snel, je kan alles snel openen in msn zelf (niet meer naar internet :puh:)

Maar ik vind een ding nog al irritant: in de vorige versie van wlm kon je iets onder je naam zetten (soort status update) en je 'boven' ('echte') naam heel makkelijk veranderen (nu moet je naar internet). Maar dat is nog niet het ergste: Veel van mijn contactpersonen hebben nog de oude versie en die veranderen de naam heel veel (ze zetten erin wat ze vinden wat ze doen (bijv '=eten' ) etc) en dat kan ik dan niet meer zien omdat ik alleen de namen zie die ze op hotmail hebben geregistreerd(als niet @hotmail/live is dan gwn e-mailadres :S) , nu is mijn vraag is daar wel een mogelijk voor mij om die dingen wel te zien (bijv dat = eten of de naam zonder de achternaam of een naam ipv een e-mailadres)

Alvast bedankt

Kleine review:

Het is een snellere nieuwere versie. hij lijkt in grote lijnen wel op de oude versie, de lay out beetje vernieuwd, 't is een beetje wennen maar ebuddy mensen zullen er goed mee kunnen werken verwacht ik omdat het heel veel weg heeft van ebuddy.

+: Snel

-: andere smileys (van ebuddy ) , die namen

Hoop dat iemand oplossing weet voor dit probleem, en misschien wil iemand ook wel wat kwijt over WLM2011...

Mocht iemand een link weten waar ik de oude versie kan downloaden, dan is deze ook wel gewenst bij mij :puh:

Cylas

PS heb afb toegevoegd waarbij ik laat zien welke 'naam' ik bedoel (rode pijl)

post-104265-1288469282,75.png

Bewerkt: door Cylas

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Windows Live Messenger 2011 34 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij WLM2011 al? je mag uitleg geven bij jou keuze in dit topic :P

• Nee, maar ga wel downloaden
      2
    • Nee, en ga niet downloaden
      15
    • Ja, en vind 'm fijn
      3
    • Ja, maar vind 'm niet fijn
      8
    • Ja, maar was wel ff wennen
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1749338

Probeer CCleaner eens. Zo te horen heb je random een map aangeklikt en verwijdert.

nee ik heb in configuratie scherm heel Live verwijderd en daar stond ook MSN tussen want die moest je ook aanklikken als je hem wilde verwijderen.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1791281

Bump :$

Toen ik vandaag wou inloggen op WLM, kreeg ik de melding dat ik moest updaten, anders werkte hij niet. Dus ik denk, nee hé, ik wil niet dat ik geblitzkriegt word in het updaten van mijn Windows Live Messenger. Dus na een snelle zoektocht op Google vond ik iets, en ik dacht, ik deel het met jullie voor het geval jullie hetzelfde probleem krijgen.

Bureaublad -> rechts klik op Windows Live Messenger -> Eigenschappen (/Properties voor Engelse versie) -> Compatibiliteit (/Compatibility) -> Vinkje bij Compatibiliteitsmodus en dan in het menu Windows Server 2003 (Service Pack 1) selecteren -> OK, en als het goed is zal hij het nu gewoon zoals eerst moeten doen. Je krijgt dan overigens ook geen "je WLM is veroudert" meldingen meer.

Geplaatst:
comment_1791793

Kreeg vandaag ook een verplichte update... Tja, net dit topic gelezen gisteren, dus mooi niet dat ik 'm ging installeren :puh:

Heb 't zelfde gedaan als wat eerder in dit topic/bij een of andere link hier gezegd werd... Compatibiliteitsmodus instellen voor je oude Messenger en je Messenger opnieuw starten... Ik heb Windows NT4.0 als compatibiliteitsmodus gepakt, dan krijg je kennelijk geen updates meer want nu doet hij het... Volgens mij heb ik 2009 of zo.

Geplaatst:
comment_1791843

Volgens Microsoft is het een gewone update van WLM2009 en geen upgrade naar WLM2011.

Ik citeer:

If you are using Windows Live Essentials on Windows XP, or are still using a pre-2011 version of Windows Live Essentials (including Messenger), starting this week, you’ll see a required update that is rolling out in all 48 languages. This minor update to Windows Live Messenger and the other Windows Live Essentials programs includes a set of important security updates, performance improvements, targeted bug fixes, and some other, minor changes. The update began rolling out last May, but because of the security improvements included, it will become mandatory over the next week or so.

The update does not require you to download Windows Live Messenger 2011.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.