- Reacties 38
- Bezichtigingen 2.9k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Dr.Oppai 5 posts
-
Cylas 5 posts
-
Hayte 4 posts
-
Spongzbobbah 4 posts
Windows Live Messenger 2011 34 leden hebben gestemd
-
1. Heb jij WLM2011 al? je mag uitleg geven bij jou keuze in dit topic :P
-
Nee, maar ga wel downloaden2
-
Nee, en ga niet downloaden15
-
Ja, en vind 'm fijn3
-
Ja, maar vind 'm niet fijn8
-
Ja, maar was wel ff wennen6
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
EDIT IK BEDOEL WINDOWS LIVE MESSENGER 2011 !!! kan mod dit misschien veranderen ??
Hoi,
ik heb gisteren WLM2011 gedownload. Ik vind 'm best wel fijn, hij is snel, je kan alles snel openen in msn zelf (niet meer naar internet
)
Maar ik vind een ding nog al irritant: in de vorige versie van wlm kon je iets onder je naam zetten (soort status update) en je 'boven' ('echte') naam heel makkelijk veranderen (nu moet je naar internet). Maar dat is nog niet het ergste: Veel van mijn contactpersonen hebben nog de oude versie en die veranderen de naam heel veel (ze zetten erin wat ze vinden wat ze doen (bijv '=eten' ) etc) en dat kan ik dan niet meer zien omdat ik alleen de namen zie die ze op hotmail hebben geregistreerd(als niet @hotmail/live is dan gwn e-mailadres :S) , nu is mijn vraag is daar wel een mogelijk voor mij om die dingen wel te zien (bijv dat = eten of de naam zonder de achternaam of een naam ipv een e-mailadres)
Alvast bedankt
Kleine review:
Het is een snellere nieuwere versie. hij lijkt in grote lijnen wel op de oude versie, de lay out beetje vernieuwd, 't is een beetje wennen maar ebuddy mensen zullen er goed mee kunnen werken verwacht ik omdat het heel veel weg heeft van ebuddy.
+: Snel
-: andere smileys (van ebuddy ) , die namen
Hoop dat iemand oplossing weet voor dit probleem, en misschien wil iemand ook wel wat kwijt over WLM2011...
Mocht iemand een link weten waar ik de oude versie kan downloaden, dan is deze ook wel gewenst bij mij
Cylas
PS heb afb toegevoegd waarbij ik laat zien welke 'naam' ik bedoel (rode pijl)
Bewerkt: door Cylas