Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1747096

Beste mensen,

Op dit moment kan ik geen enkele missie meer doen in GTA, ik weet dat ik aan Pest Control toe ben, maar er is geen marker op de map te vinden en ook niemand belt me.

Hoe kan dit?

ps ik speel op de ps3

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1747126

Beste mensen,

Op dit moment kan ik geen enkele missie meer doen in GTA, ik weet dat ik aan Pest Control toe ben, maar er is geen marker op de map te vinden en ook niemand belt me.

Hoe kan dit?

ps ik speel op de ps3

Heb je al geprobeerd om het spel opnieuw te starten(of PS3) of je cd eruit gehaald, goed schoongemaakt en gekeken of er geen vetvlek of kleine krassen op zaten?

Bewerkt: door pilot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1747670

ik heb hier uiteraard naar gekeken, maar kan niks vinden, er staat ook geen enkele marker op m'n scherm...het lijkt wel of het spel al is afgelopen terwijl ik nog een paar missies moet.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1774079

ik heb hier uiteraard naar gekeken, maar kan niks vinden, er staat ook geen enkele marker op m'n scherm...het lijkt wel of het spel al is afgelopen terwijl ik nog een paar missies moet.

Als niemand je belt, kun je ook zelf gaan bellen. Ik had dat ook een keer, toen was er niet opgeslagen na een missie en ik werd maar niet gebeld om die missie opnieuw te doen. Dus ging ik zelf maar bellen.

Of je mail checken

Bewerkt: door OscarPownedYou

Geplaatst:
comment_1774096

Als niemand je belt, kun je ook zelf gaan bellen. Ik had dat ook een keer, toen was er niet opgeslagen na een missie en ik werd maar niet gebeld om die missie opnieuw te doen. Dus ging ik zelf maar bellen.

Of je mail checken

Je mail checken heeft geen zin, je moet wel eerst alle andere missies van Ray en andere eerst afmaken he?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.