Jump to content
Geplaatst:
comment_1747186

hallo allemaal normaal had ik geen fouten bij gta san andreas maar door een mod moest ik opnieuw installeren

maar tijdens de instalatie gaf hij een fout aan ik heb de originele versie dus geen download troep

weet hier iemand misschien hoe ik deze fout kan oplosen zodat ik weer kan spelen ik zit nu maar een beetje gta iv te doen

gta%20san%20andreas%20error.PNG

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1747190

Dat duidt erop dat er iets mis is met je dvd, hoogstwaarschijnlijk. Kijk eens of er krassen op zitten, dat kan de oorzaak zijn. Sommige gamewinkels (Game Mania schijnt het te doen) kunnen dit soort dvd's repareren, maar dat is niet gegarandeerd. Anders is het een nieuwe dvd kopen..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1747194

Dat duidt erop dat er iets mis is met je dvd, hoogstwaarschijnlijk. Kijk eens of er krassen op zitten, dat kan de oorzaak zijn. Sommige gamewinkels (Game Mania schijnt het te doen) kunnen dit soort dvd's repareren, maar dat is niet gegarandeerd. Anders is het een nieuwe dvd kopen..

oke ik kijk wel even hij had het altijd goed gedaan bij me neefje zij hij presies hetzelfde

Geplaatst:
comment_1747216

dit topic had ik eerder gezien.. toen was ie nog gedownload?

dat toppic was van mij maar ik had het een beetje verkeert uit gelegd ik had een gedownloade versie maar ik had ook een originele en die wou ik installeren zodat ik sami mod installer goed kan gebruiken omdat die het niet deed bij de download dus eigelijk is me toppic met een verkeerde rede gesloten en ik had me bericht ook verandert dat ik ook de originele had maar daar had de moderator niet goed op gelet

>>> Door VWO-er: Ik citeer 'ik gebruik nu gebruik van gedownloade versie', zegt genoeg. Volgende keer een PB sturen als je denkt dat de moderator niet juist was.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.