Jump to content

Profiel Pack


Silverbyte

Recommended Posts

6xpFK.png

De laatste tijd is het een absolute hype om je profiel te pimpen met banners, filmpjes en andere grafische snufjes. Allemaal heel leuk...maar wat als je niet over Photoshop of andere, vaak veel te ingewikkelde programma's beschikt? Daar rekening mee houdende besloot ik om eens een klein pack samen te stellen, waar wat standaardbanners inzitten om je profiel mee op te leuken. De gevorderde Photoshopper zal hier hoogstwaarschijnlijk niet zoveel aan hebben, maar voor de absolute leek op grafisch gebied kan het erg handig zijn.

De map is opgedeeld in twee submappen: Groot en Klein. Beide mappen bevatten vier standaardbanners: Geschiedenis, Prijzen, Downloads en Tutorials. Daarnaast zit er een .PSD bestand bij. Deze kun je openen met Adobe Photoshop, waarna je alle details van de banner naar eigen wens kunt aanpassen. Alles is overzichtelijk aangeduid, dus ook als je weinig ervaring met het programma hebt zou je er wat moois van moeten kunnen maken.

Het bestand zit in de bijlage, onderaan de post. Om het bestand uit te pakken heb je WinRar nodig. WinRar is een gratis programma om bestanden in te pakken en te comprimeren. Je kunt het gratis downloaden op de officiële website. Er zit een Readme bij, waarin staat uitgelegd hoe het is opgedeeld, en hoe het .PSD bestand is te gebruiken.

Veel plezier ermee!

GTAForum Profiel Pack.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is er waarschijnlijk een foutje in het uitpakkingsproces geslopen. Aan het bestand zelf zal het waarschijnlijk niet liggen, aangezien het bij mij ook via deze download prima werkt. Probeer het nog eens opnieuw zou ik zeggen, misschien werkt dat. Ik heb het bestand ook even via MediaFire geüpload: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...