Geplaatst: 1 november 201014 jaren comment_1747255 hallo ik zou graag een parkour of een andere mod willen maken dat ik kan gebruiken dus gewoon een coole roll als bevoorbeeld cj neerkomt of een andere beweging ik heb ped editor maar weet niet hoe ik het kan gebruiken weet iemand het misschien?
Geplaatst: 1 november 201014 jaren comment_1747281 Er bestaat gewoon een parkour running mod voor San Andreas. Zoek maar eens met Google.
Geplaatst: 1 november 201014 jaren Auteur comment_1747294 Er bestaat gewoon een parkour running mod voor San Andreas. Zoek maar eens met Google. dat weet ik ik heb het ook gebruikt maar ik zou ook zelf 1 eentje willen maken maar ik weet niet hoe dat moet
Geplaatst: 2 november 201014 jaren comment_1747703 Kijk maar af bij die andere parkour mod . En volg wat tutorials.
hallo ik zou graag een parkour of een andere mod willen maken dat ik kan gebruiken dus gewoon een coole roll als bevoorbeeld cj neerkomt of een andere beweging ik heb ped editor maar weet niet hoe ik het kan gebruiken
weet iemand het misschien?