Jump to content

USB Xbox 360


TekaLoca

Recommended Posts

Hi,

het probleem is eigenlijk als je een USB Stick in je Xbox 360 steekt, vraagt ie om te configureren. Je kan niks anders dan op Ja drukken want anders kan je niks met je USB. Maar als hij geconfigureerd is met de Xbox, steek ik hem in mijn PC en ik probeer een bestand (Xbox 360 Dashboard Update) erop te zetten maar dan blijkt de het geheugen vol te zijn door de geconfigureerde stick. Hoe kan dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Hi,

het probleem is eigenlijk als je een USB Stick in je Xbox 360 steekt, vraagt ie om te configureren. Je kan niks anders dan op Ja drukken want anders kan je niks met je USB. Maar als hij geconfigureerd is met de Xbox, steek ik hem in mijn PC en ik probeer een bestand (Xbox 360 Dashboard Update) erop te zetten maar dan blijkt de het geheugen vol te zijn door de geconfigureerde stick. Hoe kan dit?

Dan heb je iets vreselijk fout gedaan :) Als je een USB stick hebt die groot genoeg is, kun je kiezen om maar een bepaald deel van de USB-stick te converteren naar iets wat de Xbox kan gebruiken, maar waar jij op je computer niets mee kunt. USB sticks kun je overgens gewoon gebruiken om muziek en films op te gooien zonder om te toveren naar 1 grote stick met alleen Xbox bestanden erop.

Als je de Xbox zelf laat configureren gooit hij waarschijnlijk het hele geheugen vol met 1 groot bestand dat alle data bevat wat de Xbox erop gooit, zoals spellen, DLC en meer. De oplossing is simpel: Gewoon het (verborgen?) bestand verwijderen, en de volgende keer dat de Xboxt iets vraagt op 'Nee' drukken en zelf instellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...