Jump to content
Geplaatst:
comment_1747439

Hey , ik heb een hd 5670 videokaart en hij heeft normaal 512mb geheugen maar als ik bv naar canyourunit ga en kijk of hij gta aan kan zegt hij dat ik 1.9gb aan geheugen heb , nu ik kan gta wel spelen met alles op medium enzo das geen probleem maar ik wou gewoon vragen hoe het komt dat hij 1.9gb zegt terwijl er bij gta iv staat bij dat menu waar je de instellingen verandert voor het beeld dat ik maar 512mb heb ? groetjes

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1748387

Je zou het kunnen upgraden, maar ik denk niet dat de voordelen zich opwegen tegenover de prijs. Je kan beter sparen voor een geheel nieuw systeem, waar je weer een paar jaartjes mee verder kan.

Dat zou ik idd kunnen doen , maar ik heb de pc pas 4 weekjes xD , maar is die kaart eigenlijk wel slecht ? ik bedoel ik speel alle moderne spellen op medium/high met de hoogste resolutie maar bv gta iv dat kan mooier met een betere kaart , dus eig weet ik het niet of ik een andere kaart moet kopen??

met een betere kaart haal jij wel het maximale uit je systeem aangezien je er een quad core in hebt, ook zal je spellen wat beter kunnen spelen met een 1 gig kaartje

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1748388

Je zou het kunnen upgraden, maar ik denk niet dat de voordelen zich opwegen tegenover de prijs. Je kan beter sparen voor een geheel nieuw systeem, waar je weer een paar jaartjes mee verder kan.

Dat zou ik idd kunnen doen , maar ik heb de pc pas 4 weekjes xD , maar is die kaart eigenlijk wel slecht ? ik bedoel ik speel alle moderne spellen op medium/high met de hoogste resolutie maar bv gta iv dat kan mooier met een betere kaart , dus eig weet ik het niet of ik een andere kaart moet kopen??

met een betere kaart haal jij wel het maximale uit je systeem aangezien je er een quad core in hebt, ook zal je spellen wat beter kunnen spelen met een 1 gig kaartje

Jep,dus kdenk dak maar eens ga beginnen te zoeken naar een redelijke kaart.(:

Geplaatst:
comment_1748389

zou ik is mogen weten welke je de nu in hebt (gwn uit nieuwschierighijd)

je moet ook niet aleen naar prijs en geheugen kijken maar ook naar snelheid enz

Geplaatst:
comment_1748393

Als je nou minder tijd besteedde aan het pyramide-quote's bouwen, en meer aan het lezen van de topic enzo, zal je gezien hebben dat er al meerdere keren in staat wat voor grafische kaart hij heeft.

Je zal inderdaad wat instellingen hoger kunnen zetten en een hoger FPS geven, maar wil jij daar zo'n 100+ euro voor neertellen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1748394

zou ik is mogen weten welke je de nu in hebt (gwn uit nieuwschierighijd)

je moet ook niet aleen naar prijs en geheugen kijken maar ook naar snelheid enz

Jij mag dat weten xD , Ati Radeon HD 5670.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1748397

Als je nou minder tijd besteedde aan het pyramide-quote's bouwen, en meer aan het lezen van de topic enzo, zal je gezien hebben dat er al meerdere keren in staat wat voor grafische kaart hij heeft.

Je zal inderdaad wat instellingen hoger kunnen zetten en een hoger FPS geven, maar wil jij daar zo'n 100+ euro voor neertellen?

Ja bwaa dat weet ik nog niet eigenlijk.kdenk et wel

Geplaatst:
comment_1748401

Mijn broertje heeft een gelijkwaardig systeem, zelfs iets minder. Athlon II X3 en een HD 5670. Er is nauwelijks lag met alle settings op Medium/High op een resolutie van 1024x768. Ik zie dus niet in waarom je een nieuw systeem zou moeten aanschaffen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1748406

Mijn broertje heeft een gelijkwaardig systeem, zelfs iets minder. Athlon II X3 en een HD 5670. Er is nauwelijks lag met alle settings op Medium/High op een resolutie van 1024x768. Ik zie dus niet in waarom je een nieuw systeem zou moeten aanschaffen.

Tja , ik heb ook niet gezegd dat ik een hele nieuwe pc ging aanschaffen(:.Alleen de kaart.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.