jaah90 Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Welke auto´s kunje allemaal tunen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) klik Bewerkt: 28 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 klik jep ........ daar staan ze alemaal (ik kijk als ik wat zoek van gta sa ook altijd op die site) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ik heb ook auto,s kunnen tunen die niet op dat lijsje staan :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jok3r Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Idd , daar hebt ge een modje voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) SA Transfender Fix Mod Bewerkt: 28 juni 2005 door LouNGeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Wat kan je precies meer met die mod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Staat er toch bij vermeld: Met deze mod is het mogelijk om met bijna iedere auto naar de transfender te gaan voor een andere kleur, hydrolics, nitro en een geluids-installatie. Nu kun je dus bijvoorbeeld de kleur van een motor veranderen, bass-boost erop zetten... Ook zijn er andere auto's/voertuigen ge-unlocked om de Transfender in te gaan Zelf zit ik nog een beetje te zoeken naar, hoe je bijv. uitlaten van een motor kan veranderen, of de voorkap, aangezien ik al verschillende motoren heb gezien, maar van hetzelfde type. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 k ff downe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Cool, dan hoef ik me niet aan de standaard auto's te houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forgotten Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 wat wil bast boost eigenlijk zeggen want als je die mod doet in de garage veranderd er niks kan iemand mij dat uileggen aub? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 wat wil bast boost eigenlijk zeggen want als je die mod doet in de garage veranderd er niks kan iemand mij dat uileggen aub? Damn, wat een bump. Een bump van meer dan 2 jaar Bass boost heeft betrekking tot het geluid van de radio, al hoor je er maar erg weinig van. Het geluid word misschien net iets zwaarder en de bass iets nadrukkelijker maar je moet denk ik goed luisteren voor het verschil. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forgotten Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 wat wil bast boost eigenlijk zeggen want als je die mod doet in de garage veranderd er niks kan iemand mij dat uileggen aub? Damn, wat een bump. Een bump van meer dan 2 jaar Bass boost heeft betrekking tot het geluid van de radio, al hoor je er maar erg weinig van. Het geluid word misschien net iets zwaarder en de bass iets nadrukkelijker maar je moet denk ik goed luisteren voor het verschil. Greetz ow bedankt voor de moeite maar wat is bump? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WackoX Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 BUMB is dat je reageerd op een (heel) oud topic waardoor hij weer bovenaan de lijst van topics weer komt te staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.