Geplaatst: 2 november 201014 jaren comment_1747825 Hallo Hier heb ik weer een sig aanvraag Type: Signature Stijl: Call of Duty: Black Ops Grootte: auto. Voorbeeld: / Tekst: I am ready for the war! Rand: / Kleuren: Je mag het zelf kiezen zolang het in de stijl van Black Ops blijft. Render (optioneel): / Extra (optioneel): Bedankt!
Geplaatst: 2 november 201014 jaren comment_1747851 Hallo Hier heb ik weer een sig aanvraag Type: Signature Stijl: Call of Duty: Black Ops Grootte: auto. Voorbeeld: / Tekst: I am ready for the war! Rand: / Kleuren: Je mag het zelf kiezen zolang het in de stijl van Black Ops blijft. Render (optioneel): / Extra (optioneel): Bedankt! Ik doe hem wel
Geplaatst: 2 november 201014 jaren comment_1747885 Klaar: Aanpassoing kenne gedaan worden V2: Bewerkt: 2 november 201014 jaren door Royboow
Geplaatst: 2 november 201014 jaren Auteur comment_1747886 Heel mooi! Alleen kan de tekst wat groter en wat naar boven?
Geplaatst: 2 november 201014 jaren comment_1747887 Heel mooi! Alleen kan de tekst wat groter en wat naar boven? Iets groter en wat naar boven, komt eraan Kijk: Bewerkt: 2 november 201014 jaren door Royboow
Hallo
Hier heb ik weer een sig aanvraag
Type: Signature
Stijl: Call of Duty: Black Ops
Grootte: auto.
Voorbeeld: /
Tekst: I am ready for the war!
Rand: /
Kleuren: Je mag het zelf kiezen zolang het in de stijl van Black Ops blijft.
Render (optioneel): /
Extra (optioneel): Bedankt!