Beste leden van Gtaforum ik heb 1vraag ik heb een nieuwe ps3 oude is kapot en ik heb een account voor mij zelf en voor me zusje en nu is het probleem ik kan geen savagames van me ps3 naar usb kopieeren want als ik wil kopieeren krijg ik alleen de optie: Deborah (de naam van me zusje) en verder kan ik niets ik heb me usb aan de voorkant erin ik heb naar het topic gekeken waarin werd uitgelegt hoe dat moet maar het werkt niet ik heb beide opties geprobeerd maar werkt niet ik heb iv modernwarve 2 mafia II en epesidios of liberty city en kane en wayne ofzo
Beste leden van Gtaforum ik heb 1vraag ik heb een nieuwe ps3 oude is kapot en ik heb een account voor mij zelf en voor me zusje en nu is het probleem ik kan geen savagames van me ps3 naar usb kopieeren want als ik wil kopieeren krijg ik alleen de optie: Deborah (de naam van me zusje) en verder kan ik niets ik heb me usb aan de voorkant erin ik heb naar het topic gekeken waarin werd uitgelegt hoe dat moet maar het werkt niet ik heb beide opties geprobeerd maar werkt niet
ik heb iv modernwarve 2 mafia II en epesidios of liberty city en kane en wayne ofzo