Jump to content
Geplaatst:
comment_1748506

Hai,

ik maak dit topic aan om mensen te waarschuwen voor het kwaliteitsogende merk Sennheiser. Ik heb oortjes van Sennheiser(40 euro!!) die nog geen jaar oud zijn, helaas kraken ze nu al als het begin van de draad(aan de ingang om in je MP3/MP4 te stoppen) beweegt. Dit is natuurlijk verdomd irritant en dus zal ik nieuwe oortjes mogen aanschaffen. Ik heb geen aankoopbewijs meer, dus een eventuele garantie kan ik wel vergeten.

Nogmaals: Koop niks van Sennheiser, de klankwaliteit is nagenoeg perfect, maar de kwaliteit van het product laat te wensen over.

PS: Ik draag echt wel zorg van m'n spullen.

Mvg,

MegaPilot

Bewerkt: door MegaPilot

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1754551

Heb vandaag Sennheiser oortje gekocht, nog niks op aan te merken... Enkel dat het geluid hard is! :cab:

Haha ja, ik ken 't gevoel...'vroeger' toen ik nog gewone oordopjes bij m'n iPod had moest ik 't volume helemaal opendraaien om 't lekker te kunnen horen. Na de aanschaf van een setje Sennheisers ging die naar 60% ongeveer voor dezelfde kwaliteit :)

En nu weer op 100 zetten om het lekker te kunnen horen, haha :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.