Jump to content
Geplaatst:
comment_166875

Hallo, ik en soul_courageous van het engelse GTAForums.com hebben besloten Vice City (en misschien ook Liberty City) in de GTA SA engine proberen te zetten. Maar we hebben een team nodig van veel toegewijde mensen. Het is nu vakantie dus ik heb doordeweeks zoiezo 's avonds tijd. Als je lid wilt worden van het team moet je een van de volgende dingen kunnen:

Modelleren & Texturen:

Je moet textures en models kunnen veranderen van Vice City om een wat GTA SA-achtigere look te krijgen.

Storyline bedenken:

Als je een goeie storyline in Maffia-vorm met de drie maffia families uit de GTA-series kunt bedenken met Tommy Vercetti erin of zelf een compleet nieuwe storyline wil maken, be my guest. Maar maak hem ook wel af samen met anderen uit het team en bespreek dingen, of ze mogelijk zijn of niet. (Het is eerst toch nodig dat we daadwerkelijk de stad erin krijgen, als dat lukt gaan we verder!)

Missies coden:

Je moet missies kunnen coden, dat spreekt voor zichzelf. Het liefst een beetje ervaren. Als de stad in de engine zit, kun je aan de slag. Bespreek je taak met de Storylinebedenker.

Mappen:

Je moet verschillende objecten in GTA SA kunnen plaatsen, op het moment is dat natuurlijk top priority. Het spreekt voor zichzelf. Verder help ik hiermee mee en soul_courageous zal waarschijnlijk enkele landschap-texturen moderniseren, maar dit weet ik nog niet zeker

Misc:

Verder zou ik het niet weten, vertel me het als ik iets over het hoofd heb gezien!

Ik hoop dat er veel mensen zich zullen aanmelden en ons helpen dit een van de grootste San Andreas mods te laten worden. Ik heb al een klein ideetje voor een storyline, dus als je je bij ons team wilt voegen moet je me PM-en dan krijg je ook de storyline te zien. Als je je niet bij het team voegt zul je natuurlijk op de release moeten wachten als deze komt (hiervoor hebben we natuurlijk team members nodig) want ik hou rekening met mogelijke diefstal. :angry: :D Ik hoop iedereen hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groetjes, Teunjtuh, een van de teamleiders van ??? (verzint er iemand even een naam :D ) :puh:

  • Reacties 35
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_171091
Hmmm, zou je dat bij de textures kunnen doen? Ik zou wel graag de GTA SA models willen behouden. Maar alvast bedankt! Zit je nu dan bij het team?

alles kan ;-)

neej even serieus ik zou zeggen alle sommige auto's wat ouderwetser kwa lak enzo (ik kan wel goed texturen alleen weet niet hoe je auto moet doen :-( wil ook stickers op crossmotor maar lukt ook niet)

maar verder gebouwen enzo kan ik aardig goed texturen

PS turba city is leuker als je het naast SA zet dus in de zee

Geplaatst:
  • Auteur
comment_171108

@denracer: :( Ik had meer de gedachten een totale Total Conversion mod te maken. Maar in de Mod Showroom bij Maps op GTAForums.com heb ik een topic gemaakt, genaamd [WIP] Turba City. Zou het team voortaan daar willen posten. Je mag denk ik wel Nederlands praten, ik heb bovenaan het topic gezet dat het bedoeld is voor ideeen van het team en commentaar van anderen. Als je gewoon @teun.steenbekkers ervoor zet vind ik het goed, maar als het kan engels posten! Ik ben vrijdag pas online in verband met twee herexamens (niet echt examens maar ja) dus als jullie ondertussen even de boel overnemen of nog wat maken, zou ik dat fijn vinden! PS. Op het engelse forum, heb ik ook 2 stukken van de stad untextured neergezet. soul_courageous, denracer, en misschien Big Bear gaan over de textures, als jullie dat goed vinden. Ik ga zelf ook texturen en coden totdat we een groter team hebben, dan kunnen andere mensen taken overnemen.

Geplaatst:
comment_171115
@denracer: :( Ik had meer de gedachten een totale Total Conversion mod te maken. Maar in de Mod Showroom bij Maps op GTAForums.com heb ik een topic gemaakt, genaamd [WIP] Turba City. Zou het team voortaan daar willen posten. Je mag denk ik wel Nederlands praten, ik heb bovenaan het topic gezet dat het bedoeld is voor ideeen van het team en commentaar van anderen. Als je gewoon @teun.steenbekkers ervoor zet vind ik het goed, maar als het kan engels posten! Ik ben vrijdag pas online in verband met twee herexamens (niet echt examens maar ja) dus als jullie ondertussen even de boel overnemen of nog wat maken, zou ik dat fijn vinden! PS. Op het engelse forum, heb ik ook 2 stukken van de stad untextured neergezet. soul_courageous, denracer, en misschien Big Bear gaan over de textures, als jullie dat goed vinden. Ik ga zelf ook texturen en coden totdat we een groter team hebben, dan kunnen andere mensen taken overnemen.

jah is goed ik wil wel bij het texture team jah

enne even offtopic

ik kan nergens iets vinden over een voertuig modelen want ik wil een crossmotor maken :D maar ook bij de master tutorial list staat het ook niet

ps : ik heb 3d max 7 (snap er geen f*ck van maar oke ;-))

Geplaatst:
  • Auteur
comment_171136

Ik wilde ook modellen en dat lukte ook wel alleen me auto zag er niet uit, omdat ik onervaren was (nog steeds wel wat modellen betreft, behalve sketchup dat makkelijk is) maar je moet op www.suurland.com of www.onnovanbraam.com blueprints van je motor downen (of als je een totaal nieuw model/concept maakt zelf ff een schets maken van voor/zij/boven maar vooral voor en zij. Die op een plane texturen in 3dsmax en goed scalen en positionen en dan een plane maken met een paar vertices, die op punten van je blueprint plaatsen en dan edges 'uittrekken', kan het niet goed uitleggen omdat ik vooral engels werk en het lang niet meer heb gedaan. Ik zou gewoon met Google 3dsmax tutorials zoeken, zo heb ik het gedaan. Succes.

Bewerkt: door teuntjuh

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.