Geplaatst: 7 november 201014 jaren comment_1749979 Hey iedereen lange tijd geleden dat ik hier ben geweest. Weet niet of jullie dubstep kennen als genre, zonee, tijd om het te ontdekken. Ik heb een mix van 50 min gemaakt en vraag jullie meningen: Kijk in beschrijving voor de link
Geplaatst: 7 november 201014 jaren comment_1750097 Ondanks het feit dat het d'r maar 5 zijn @ youtube, is 'ie wel heeeuulll hard Heerlijk netjes gedaan man, kzit gelijk ff op je profiel te kijke naar andere mixes enso (wss moet je die 50 min downloaden, en is dit een preview ofzo ) Bewerkt: 7 november 201014 jaren door flippie13
Geplaatst: 7 november 201014 jaren comment_1750099 Ondanks het feit dat het d'r maar 5 zijn @ youtube, is 'ie wel heeeuulll hard Heerlijk netjes gedaan man, kzit gelijk ff op je profiel te kijke naar andere mixes enso (wss moet je die 50 min downloaden, en is dit een preview ofzo ) Oohjah, dacht ik niet bij na :$ maare wel dope mix btw Bewerkt: 7 november 201014 jaren door Dylann.
Geplaatst: 7 november 201014 jaren comment_1750109 Kijk in de description, daar staat een link naar soundcloud. Klik daar op play, dat is gewoon 50 minuten hoor, zoals Sjon ook zegt in de hoofdpost. http://soundcloud.com/elektronic-escalation/sets/dubstep-50-min-mix-elektronic-escalation Niet mijn stijl, maar alleszins één van de betere die ik al gehoord heb. Keep it up, je wordt al best groot zo te zien.
Geplaatst: 7 november 201014 jaren comment_1750227 Nice man. KUTGW ! Ga ik sowieso nog eens een keertje op cd branden voor in de auto ^^.
Geplaatst: 8 november 201014 jaren Auteur comment_1750651 Thanks allemaal voor de reacties En ja je moest inderdaad in de beschrijving kijken op youtube, zoals ik zei in mijn beginpost Nog rates?
Hey iedereen
lange tijd geleden dat ik hier ben geweest. Weet niet of jullie dubstep kennen als genre, zonee, tijd om het te ontdekken. Ik heb een mix van 50 min gemaakt en vraag jullie meningen:
Kijk in beschrijving voor de link