Jump to content

GTA IV vehicle selector pack and ASI Trainer mod help please


TAD18

Recommended Posts

hey allemaal ik heb sinds kort GTA IV en ik zag op Youtube dat deze mods er waren, dus waagde ik een poging om ze te installeren.

Het installeren gaat alleen denk ik niet helemaal goed omdat elke keer als ik mijn game opstart GTA IV crashed.

O en er was nog iets, voordat ik deze mod installeerde. Elke keer als ik namelijk met mijn auto ergens tegenaan reed of langsaf reed, ging alles in de drunk mode (blurry en schommelen van het scherm) en nam de auto alle controle en kon je niet afremmen want hij gaf de hele tijd plankgas zonder dat ik een toets indrukte,

Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik dit op zou kunnen lossen?

Dank alvast,

Thierry Driessen (TAD18)

Bewerkt: door TAD18
Link to comment
Delen op andere websites

Hetgene waar jij mee te maken kreeg is een symptoom van een illegaal spel; dan krijg je namelijk een dronken modus en begint de auto te roken en te rijden zonder dat jij het wilt. Ik heb dit zelf ook af en toe, ook al heb ik het spel legaal. Een restart verhelpt dit probleem normaal, en als dat het niet doet raad ik je aan het spel opnieuw te installeren.

Dat over de mod weet ik zelf ook niet zo goed , ik heb enkel ervaring met trainers, dus daar zal ik je ook proberen mee te helpen. Als het goed is moet je voor de Asi loader (die compatibel moet zijn met jou versie van GTA IV (de nieuwste is: v1.0.7.0 en wordt automatisch gedownload)) enkel dsound.dll in je GTA IV directory plaatsen. Download daarvoor dit bestandje, pak het uit met een programma als WinRAR en plaats dsound.dll in je GTA IV directory (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...