Ik zou graag een sig willen, hier komt mijn lijstje:
Type: Signature
Stijl: Simpel
Grootte: 150x50 pixels
Voorbeeld: -
Tekst:
Mijn naam ''Dotz'' moet in de sig komen in het lettertype Comicker (klik). Deze tekst het liefst in een ''Crème kleurtje'' (een soort witgeel-achtig beige) met een zwarte rand en een grijze binnekant, de grijze binnenkant ongeveer dit grijs: . Deze tekst moet het grootste deel van de sig zijn.
Daaronder mag de tekst ''Høken is Normaal'' komen in het lettertype Ascent 2 Stardom (klik), deze tekst mag veel kleiner in vergelijking met de tekst ''Dotz''.
Rand: Geen rand, om de tekst en de afbeeldingen hoeft geen rand, dan moet je gewoon de achtergrond van het forum kunnen zien .
Kleuren: -
Render (optioneel): Deze afbeelding zou ik graag 50 pixels hoog uiterst rechts in mijn sig willen, het zwaard zou eventueel door kunnen lopen of achter de letters verdwijnen. De letters zouden eventueel achter deze afbeelding kunnen verdwijnen, de grijze achtergrond van de afbeelding mag weg.
Extra (optioneel): Eventueel zou er tussen de tekst ''Dotz'' en ''Høken is Normaal'' een brandende sigaar of een strootje graan geplakt kunnen worden..
Bij voorbaat dank! Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is.
Dag lui,
Ik zou graag een sig willen, hier komt mijn lijstje:
Type: Signature
Stijl: Simpel
Grootte: 150x50 pixels
Voorbeeld: -
Tekst:
Mijn naam ''Dotz'' moet in de sig komen in het lettertype Comicker (klik). Deze tekst het liefst in een ''Crème kleurtje'' (een soort witgeel-achtig beige) met een zwarte rand en een grijze binnekant, de grijze binnenkant ongeveer dit grijs:
. Deze tekst moet het grootste deel van de sig zijn.
Daaronder mag de tekst ''Høken is Normaal'' komen in het lettertype Ascent 2 Stardom (klik), deze tekst mag veel kleiner in vergelijking met de tekst ''Dotz''.
Rand: Geen rand, om de tekst en de afbeeldingen hoeft geen rand, dan moet je gewoon de achtergrond van het forum kunnen zien
.
Kleuren: -
Render (optioneel): Deze afbeelding zou ik graag 50 pixels hoog uiterst rechts in mijn sig willen, het zwaard zou eventueel door kunnen lopen of achter de letters verdwijnen. De letters zouden eventueel achter deze afbeelding kunnen verdwijnen, de grijze achtergrond van de afbeelding mag weg.
Extra (optioneel): Eventueel zou er tussen de tekst ''Dotz'' en ''Høken is Normaal'' een brandende sigaar of een strootje graan geplakt kunnen worden..
Bij voorbaat dank!
Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is.
Bewerkt: door Dotz