Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA 2 Demo Install probleem

Hi,

als ik de GTA 2 Demo van de Rockstar Games site download, gebeurd alles goed maar ineens geeft hij dit als ik op 'Launch' druk.

gta2.jpg

EDIT: De foto is een beetje onduidelijk.. dus klik.

Edited by TekaLoca

Featured Replies

Hi,

als ik de GTA 2 Demo van de Rockstar Games site download, gebeurd alles goed maar ineens geeft hij dit als ik op 'Launch' druk.

gta2.jpg

EDIT: De foto is een beetje onduidelijk.. dus klik.

al geprobeert om in compibaliteitsmodus uit te voere?

dat zoort oude games zijn niet gemaakt voor windows 7.

Ook wil et wel eens helpen om als administrator uit te voere

  • Author

Ik kon alleen de Demo versie vinden op de R* website. ö

Bedankt Flits, even kijken of het werkt :)

&proaz; ik heb gewoon Vista ;)

EDIT: Bedankt Flitskikker, het werkt prima.

En ik wist niet dat die oude GTA's zo leuk waren :)

Edited by TekaLoca

Graag gedaan en veel plezier ermee!

GTA2 is en blijft een topper natuurlijk. :)

  • Author

Ik zit nu alleen maar te free roam'en.. of hoe noemden ze dat in die tijd. :$

Ik zit nu alleen maar te free roam'en.. of hoe noemden ze dat in die tijd. :$

Urenlang-doelloos-over-stoepen-heen-scheuren-en-autos-opblazen, geloof ik. ^_^

Ik zit nu alleen maar te free roam'en.. of hoe noemden ze dat in die tijd. :$

''In die tijd'', wat respectloos! Ode aan retro's!

  • Author

Ik zit nu alleen maar te free roam'en.. of hoe noemden ze dat in die tijd. :$

Urenlang-doelloos-over-stoepen-heen-scheuren-en-autos-opblazen, geloof ik. ^_^

Inderdaad :)

Ik zit nu alleen maar te free roam'en.. of hoe noemden ze dat in die tijd. :$

''In die tijd'', wat respectloos! Ode aan retro's!

Hihi :$

  • 2 weeks later...

Misschien ligt het aan die chinees op de achtergrond :7

Misschien ligt het aan die chinees op de achtergrond :7

:duh:

Anyway, ik vind niets over de demo's van GTA1 & 2 op wikigta. Misschien een ideetje? ;)

  • Author

@Cheers. : Het probleem was al opgelost dus dit topic mocht naar mijn weten al lang dicht. En alweer post je een nutteloze post/

& Dotz: ik vond hem op de R* website.

& Dotz: ik vond hem op de R* website.

Lijkt me vrij logisch, waarom is dit naar mij gericht? :puh: :$ :?

  • Author

& Dotz: ik vond hem op de R* website.

Lijkt me vrij logisch, waarom is dit naar mij gericht? :puh: :$ :?

Jouw post leek op een vraag, niet?

Je voelde je aangesproken door de zin: ''Misschien een ideetje?''? :puh: ?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.