Geplaatst: 11 november 201014 jaren comment_1751661 Telkens als ik een server wil joinen, komt er een download en na een tijdje disconnect ik, met deze error: Error downloading requested files. Failure when receiving data from the peer. Kan iemand helpen?
Geplaatst: 11 november 201014 jaren comment_1751676 Telkens als ik een server wil joinen, komt er een download en na een tijdje disconnect ik, met deze error: Error downloading requested files. Failure when receiving data from the peer. Kan iemand helpen? Klinkt als een probleem met je router? Ik zou niet weten of er poorten open moet voor MTA. Misschien moet je eens op http://portforward.com/ kijken of MTA daar tussen staat.
Geplaatst: 11 november 201014 jaren Auteur comment_1751683 Ik had het nooit eerder, maar nu opeens wel :/
Geplaatst: 11 november 201014 jaren comment_1751688 Ik had het nooit eerder, maar nu opeens wel :/ Heb je van router gewisseld, of van bedraad naar draadloos of andersom? Of heb je een virusprogramma geinstalleerd?
Geplaatst: 11 november 201014 jaren Auteur comment_1751811 Virusprogramma geïnstalleerd ja EDIT: nl. avast! Free Antivirus Bewerkt: 11 november 201014 jaren door Axelectric_
Telkens als ik een server wil joinen, komt er een download en na een tijdje disconnect ik, met deze error:
Error downloading requested files. Failure when receiving data from the peer.
Kan iemand helpen?