Geplaatst: 11 november 201014 jaren comment_1751718 hoi hoi Ik heb een klein probleem weet iemand hoe je een powerpoint presentatie op youtube rijgt? ik heb al een account aangemaakt maar ik slaag er maar niet in om mijn presentatie op het internet te krijgen is het ook mogelijk om zo een presentatie naar de windows movie maker te verplaatsen? of moet ik hiervoor helemaal opnieuw beginnen? alvast bedankt! xxx Lisa
Geplaatst: 11 november 201014 jaren comment_1751735 Hallo, Het is mogeijk om camtasia te gebruiken daar mee kun je een powerpoint presentatie opnemen. Groetjes, Max
Geplaatst: 11 november 201014 jaren Auteur comment_1751741 Hallo, Het is mogeijk om camtasia te gebruiken daar mee kun je een powerpoint presentatie opnemen. Groetjes, Max waar vind ik dan camtasia?
Geplaatst: 11 november 201014 jaren comment_1751746 Een Powerpoint presentatie (*.ppt[x]) uploaden naar YouTube zal sowieso niet lukken. Maar wat probeer je dan te maken? Een soort slideshow?
Geplaatst: 12 november 201014 jaren Auteur comment_1751989 Een Powerpoint presentatie (*.ppt[x]) uploaden naar YouTube zal sowieso niet lukken. Maar wat probeer je dan te maken? Een soort slideshow? zo ongeveer ik experimenteer met powerpoint presentaties en heb al heel wat positieve reacties gekrege maar ik zou graag wille wete wat anderen (buiten de familie) van mijn werk vinden vandaar de vraag hoe ik deze op youtube krijg
Geplaatst: 13 november 201014 jaren comment_1752532 Hier vindt je camtasia: http://www.techsmith.com/camtasia/ Mvg, Max
Geplaatst: 27 november 201014 jaren comment_1758745 je moet gewoon camtasia downloaden en dan recorden en dan de diashow laten gaan zodat ie dat opneemt
Geplaatst: 28 november 201014 jaren comment_1759220 Helaas kost Camtasia geld, maar je kan altijd de 30-dagen, of hoeveel dagen het ook is, trial gebruiken. Als je het iets vindt, kun je het altijd nog kopen.
Geplaatst: 28 november 201014 jaren comment_1759225 Je kunt ook producten zoals deze proberen. De nieuwe Office 2010 bevat zelf een ingebouwde functie om je presentatie naar een video om te zetten.
hoi hoi
Ik heb een klein probleem
weet iemand hoe je een powerpoint presentatie op youtube rijgt?
ik heb al een account aangemaakt maar ik slaag er maar niet in om mijn presentatie op het internet te krijgen
is het ook mogelijk om zo een presentatie naar de windows movie maker te verplaatsen?
of moet ik hiervoor helemaal opnieuw beginnen?
alvast bedankt!
xxx
Lisa