June 28, 200520 yr hoi ik ben DODGEVIPERGTS en wie kan me helpen met hoe kan ik zelf een auto maken om in vice city te zetern en er me te rijden
June 28, 200520 yr tutorial, via deze tutorial kan je een auto maken voor VC, er hem goed inzetten is best wel lastig. Bedenk wel dat het best wel lang duurt.
June 28, 200520 yr Author ja ik zmodeler geinstaleerd maar ik kan het niet save als z3d wat moet ik doen
June 28, 200520 yr kun er iemand die tutorial in nederlands maken??? want ik versta er niks van want ben Grieks afkomstig en engels is nogal moeilijk vind ik
June 29, 200520 yr er was iemand bezig met een nederlandse tutorial, maar daar hoor ik de laatste niets meer van.
June 30, 200520 yr Author ik heb zmodeler geinstallerd maar ik kan het niet save als z3d wie kan me helpen
June 30, 200520 yr ik heb zmodeler geinstallerd maar ik kan het niet save als z3d wie kan me helpen Hoe kan dat nou? Gewoon op 'save as' klikken en dan slaat ie automatisch op al *.z3d
hoi ik ben DODGEVIPERGTS en wie kan me helpen met hoe kan ik zelf een auto maken om in vice city te zetern en er me te rijden