Jump to content
Geplaatst:
comment_1752245

Hallo,

Ik heb een probleem met het opstarten van GTA SA. Ik had het spel al een tijdje maar er kwam na verloop van tijd een 'scheur' in de CD. Nu heb ik een nieuwe CD gekocht. Ik heb er, voordat er een 'scheur' in de CD zat, nog gewoon mee gespeeld, maar nu (met de nieuwe CD) komt er dit te staan als ik het spel op probeer te starten: "Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad, of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item." Ik heb het spel al een keer opnieuw geïnstalleerd en wéér kreeg ik het zelfde resultaat! Andere spellen doen het wel gewoon en functioneren goed. Ik heb het hele internet afgezocht, maar niks over dit soort 'errors'. Weet iemand wat ik moet doen, ik kom er écht niet meer uit...

Ik heb Windows XP

Home Edition

Versie 2002

Service Pack 3

Direct X 9 zit er op

Over de geheugenruimte kan ik niks over vinden (als iemand die wil weten, moet je even zegggen hoe ik het kan vinden).

Alvast super bedankt! ;)

Net heb ik de CD er uit gehaald en toen gaf hij een andere "waarschuwing".

Nu heb ik hem er weer ingestopt, en hij deed het ineens weer. Alleen toen ik een savegame wilde openen, kon dat niet! Toen heb ik op "exit" gedrukt en nu doet hij weer precies het zelfde als voorheen! Weet iemand hier raad mee?

Het is écht vreemd, ik heb alles geprobeerd! Maar ik heb gekeken naar de CD en ik zag er hele kleine mini-krasjes op, dit was al zo toen ik ham kocht. Ik weet niet of dat de oorzaak is. Ik denk het niet, want soms doet hij het wel...

Bewerkt: door VWO-er

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1768988

Ja, ik had hem al opnieuw geïnstalleerd.

Volgensmij gebruik ik nog de oude instalatiemap....

Dan moet je de Oude installatie map even verwijderen

dan haal je joun CD er uit

Dan ga je naar dat start icoontje

Daar klik je op uitvoeren en dan typ je in: Regedit

WAARSCHUWING GA ER VOORZICHTIG MEE OM ANDERS IS JE PC STRAKS KAPOT

Dan ga je zoeken naar Rockstar games.

Dan zie je de Rockstar games map Verwijder voorzichtig die rockstat games map

Dan kan je hem weer instaleren

Want er staan namelijk nog oude bestanden in de data van je PC daarom is Regedit er

Veel Succes

Geplaatst:
comment_1772839

Heel soms doet hij het, maar vaak niet. Ik kan wel berichten gaan samenvoegen, maar dan kijkt niemand naar het nieuwe bericht en dan antwoord er ook niemand.

Mischien helpt t mischien niet klik eens met je rechtermuisknop op gta san andreas en doe dan run as administrator (JA IS ER OOK VOOR XP)

En dan werkt ie mischien :)

Geplaatst:
comment_1774041

die optie bestaat helemaal niet voor XP dus daar hoef je niet naar te zoeken.

Wat ik als ik jou was even zou doe is San andreas verwijderen, daarna het gta_sa.set bestandje verwijderen, de map waar je San Andreas hebt geinstalleert verwijderen en dan op een andere locatie het spel opnieuw installeren.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.