Jump to content
Geplaatst:
comment_1752517

De jaarlijkse krachtmeting tussen alle leden (behalve admins!) op dit forum gaat weer bijna van start. Traditiegetrouw vind deze plaats in december (en soms gedeeltelijk in november). Ook dit jaar zal dit weer het geval zijn!

Heb je nog ideeën om de awards leuker te maken? Heb je nog suggesties voor categorieën? Schroom dan niet om dit hieronder te plaatsen!

• Reacties 191
  • Bezichtigingen 24.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1753647

Ik heb er weer een: de 'Verloren Zoon' award. Dit is een award die gegeven wordt aan een lid waar we al tijden niets meer van hebben gehoord, maar die we dolgraag terug zouden willen zien. Voor hetzelfde geldt gaat het totaal langs de winnaar heen en mist het dus zijn uitwerking, maar we kunnen het altijd een keer proberen. Wie weet is hij/zij zo ontroerd door deze benoeming, dat hij/zij besluit toch maar weer eens te komen kijken. Vanzelfsprekend maken verbannen leden geen aanspraak op deze prijs.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1754054

Ik heb er weer een: de 'Verloren Zoon' award. Dit is een award die gegeven wordt aan een lid waar we al tijden niets meer van hebben gehoord, maar die we dolgraag terug zouden willen zien. Voor hetzelfde geldt gaat het totaal langs de winnaar heen en mist het dus zijn uitwerking, maar we kunnen het altijd een keer proberen. Wie weet is hij/zij zo ontroerd door deze benoeming, dat hij/zij besluit toch maar weer eens te komen kijken. Vanzelfsprekend maken verbannen leden geen aanspraak op deze prijs.

En wat als het een meisje is? :cry:

Geplaatst:
comment_1754055

Meisjes winnen geen awards. :)

Geplaatst:
comment_1754062
Hehe, omdat Jowx en vorig jaar met de helft van de bekers van door ging zet je er nu maar nadrukkelijk bij dat admins buiten zijn gesloten? hehe :puh:

Zal binnenkort een petitie starten om mijn deelname toch mogelijk te maken.. ^^

Meisjes winnen geen awards. :)

Als er een 'Beste maagd' award komt nomineer ik jou.. Met dat soort uitspraken kom je natuurlijk nergens.. :puh:

Geplaatst:
comment_1754065

'Beste maagd'

Leuk idee! :D

Slijmen helpt niet, ik nomineer kiwi al.. :t Tevens hebben we al 'Beste Lid', wat in principe op hetzelfde neer komt.. :engel:

Geplaatst:
comment_1754195

De kans dat een meisje 'm wint acht ik vrij klein, of het zou Mirrrr moeten zijn. Maar goed, dan kunnen we er altijd nog 'Veloren Dochter' van maken. Maar ja, dat rolt lang niet zo lekker van de tong. :cab:

Bewerkt: door Silverbyte

Geplaatst:
comment_1754226

''Beste Classic-kenner''

''Beste Epidosdes-kenner'' (Deze kun je mogelijk bij ''Beste GTA IV-kenner inbegrijpen of splitsen in een ''Beste BOGT-kenner'' en ''Beste TLAD-kenner'')

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.