Jump to content
Geplaatst:
comment_1752517

De jaarlijkse krachtmeting tussen alle leden (behalve admins!) op dit forum gaat weer bijna van start. Traditiegetrouw vind deze plaats in december (en soms gedeeltelijk in november). Ook dit jaar zal dit weer het geval zijn!

Heb je nog ideeën om de awards leuker te maken? Heb je nog suggesties voor categorieën? Schroom dan niet om dit hieronder te plaatsen!

• Reacties 191
  • Bezichtigingen 24.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1766599

''Beste Eierzoeker''/''Beste Eiervinder''/''Beste Paaseieren-Zoeker'' --> wat natuurlijk degene die goed bezig is geweest met EE's uit GTA prijst ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1766600

Die hebben we wel gehad, maar hoeveel EE's worden nu werkelijk gevonden door forum leden? De meesten worden door andere leden op andere fora gezien. Sowieso is dat alleen relevant als een GTA net uit is...

Geplaatst:
comment_1767890

Ik denk dat ik dan hoge ogen ga gooien. Ik heb echt geen enkele specialiteit, maar weet van de meeste dingen gewoon een klein beetje. Ik ben in ieder geval voor, dan win ik tenminste nog eens iets. :7

Geplaatst:
comment_1767951

De Einstein-award! Voor degene die van alles wel íets af lijkt te weten :)!

Voor volgend jaar dan...

Top! :tu:

Wist je dat Einstein het eigenlijk helemaal niet goed op school deed? :bier:

Geplaatst:
comment_1767961

De Einstein-award! Voor degene die van alles wel íets af lijkt te weten :)!

Voor volgend jaar dan...

Top! :tu:

Wist je dat Einstein het eigenlijk helemaal niet goed op school deed? :bier:

Sommige mensen hier ook niet. :7

Geplaatst:
comment_1768039

18-december t/m 26-december - Stem-ronde

Op 18 December zal voor elke categorie de lijst met de genomineerden bekend worden gemaakt,

en iedereen kan dan door middel van gemaskeerde poll zijn voorkeur kenbaar maken. Deze ronde is geheim, en er zullen dus geen tussenstanden bekend gemaakt worden.

:)

Edit: Jippie. :dans:

Bewerkt: door Kloep

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.